Pregled bibliografske jedinice broj: 2884
Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća
Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10 (1997), 1; 83-94 (podatak o recenziji nije dostupan, znanstveni)
CROSBI ID: 2884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća
(Marketing Environment In The Bussines Of The Tourism Firms)
Autori
Bošković, Desimir
Izvornik
Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja (0353-2860) 10
(1997), 1;
83-94
Ključne riječi
strategija; okruženje; poslovanje; marketing
(strategy; environment; business; marketing)
Sažetak
Strategijsko upravljanje i razvoj turističkih poduzeća predstavlja respektiranje svih relevantnih čimbenika koji djeluju u njegovom internom i vanjskom okruženju. U okviru takve globalne orijentacije marketing okruženje predstavlja posebno značajnu oblast za strategijsko upravljanje. S tog stanovišta autor u radu pristupa sagledavanju slijedećih aspekata u okviru postavljene teme: definiranje marketing okruženja sa svim svojim specifičnostima i utjecajima na turističko gospodarstvo, definiranje i određivanje određenih instrumenata marketing mix-a u prilagođavanju turističkih poduzeća, i na kraju, specifičnost djelovanja turističkih poduzeća u odnosu na pripadajuće tržišno okruženje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
01470201
Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč
Profili:
Desimir Bošković
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ECONOMIC LITERATURE (Pittsburgh
- Pennsylvania
- USA)