Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2884

Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća


Bošković, Desimir
Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10 (1997), 1; 83-94 (podatak o recenziji nije dostupan, znanstveni)


CROSBI ID: 2884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća
(Marketing Environment In The Bussines Of The Tourism Firms)

Autori
Bošković, Desimir

Izvornik
Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja (0353-2860) 10 (1997), 1; 83-94

Ključne riječi
strategija; okruženje; poslovanje; marketing
(strategy; environment; business; marketing)

Sažetak
Strategijsko upravljanje i razvoj turističkih poduzeća predstavlja respektiranje svih relevantnih čimbenika koji djeluju u njegovom internom i vanjskom okruženju. U okviru takve globalne orijentacije marketing okruženje predstavlja posebno značajnu oblast za strategijsko upravljanje. S tog stanovišta autor u radu pristupa sagledavanju slijedećih aspekata u okviru postavljene teme: definiranje marketing okruženja sa svim svojim specifičnostima i utjecajima na turističko gospodarstvo, definiranje i određivanje određenih instrumenata marketing mix-a u prilagođavanju turističkih poduzeća, i na kraju, specifičnost djelovanja turističkih poduzeća u odnosu na pripadajuće tržišno okruženje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01470201

Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Desimir Bošković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bošković, Desimir
Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10 (1997), 1; 83-94 (podatak o recenziji nije dostupan, znanstveni)
Bošković, D. (1997) Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća. Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10 (1), 83-94.
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, Desimir}, year = {1997}, pages = {83-94}, keywords = {strategija, okru\v{z}enje, poslovanje, marketing}, journal = {Gospodarstvo Istre : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za gospodarska pitanja}, volume = {10}, number = {1}, issn = {0353-2860}, title = {Marketing okru\v{z}enje u poslovanju turisti\v{c}kih poduze\'{c}a}, keyword = {strategija, okru\v{z}enje, poslovanje, marketing} }
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, Desimir}, year = {1997}, pages = {83-94}, keywords = {strategy, environment, business, marketing}, journal = {Gospodarstvo Istre : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za gospodarska pitanja}, volume = {10}, number = {1}, issn = {0353-2860}, title = {Marketing Environment In The Bussines Of The Tourism Firms}, keyword = {strategy, environment, business, marketing} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ECONOMIC LITERATURE (Pittsburgh
  • Pennsylvania
  • USA)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font