Pregled bibliografske jedinice broj: 288297
Oblici i motivacija doživotnog obrazovanja osnovnoškolskih učitelja
Oblici i motivacija doživotnog obrazovanja osnovnoškolskih učitelja // Andragoški glasnik, 18(1) (2007), 55-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 288297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblici i motivacija doživotnog obrazovanja osnovnoškolskih učitelja
(Motivation and forms for lifelong learning of primary school teachers)
Autori
Svedružić, Antonio ; Martinko, Jasna
Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 18(1)
(2007);
55-64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
doživotno obrazovanje; formalno; informalno; neformalno obrazovanje učitelja; intrinsična motivacija; ekstrinsična motivacija
(Lifelong education; formal; informal; non-formal teachers' education; intrinsic motivation; extrinsic motivation)
Sažetak
Sažetak – U radu se analiziraju rezultati istraživanja doživotnih (permanentnih) oblika obrazovanja (formalno, neformalno, informalno) i oblika motivacije (intrinsična, ekstrinsična) osnovnoškolskih učitelja Zagrebačke županije. Istraživanje se temeljilo na stajalištima ispitanika prikupljenih na upitniku konstruiranom od autora rada. Rezultati pokazuju dominaciju informalnih i neformalnih oblika obrazovanja koje participiraju učitelji, kao i dominaciju intrinsične motivacije. Rezultati ovog istraživanja upućuju na nužnost usustavljanja i priznavanja svih oblika obrazovanja učitelja, kako bi djelovali usklađeno u kontekstu doživotnog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski