Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 288152

Stavovi nastavnika prema integraciji djece s posebnim potrebama u redovne škole


Leutar, Zdravka; Frantal, Martina
Stavovi nastavnika prema integraciji djece s posebnim potrebama u redovne škole // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 3; 298-312 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 288152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi nastavnika prema integraciji djece s posebnim potrebama u redovne škole
(Teachers' attitudes towards the integration of children with special needs in regular schools)

Autori
Leutar, Zdravka ; Frantal, Martina

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147 (2006), 3; 298-312

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
stavovi; nastavnici; djeca s posebnim potrebama; redovno školovanje; integracija.
(attitudes; teachers; children with special needs; regular schooling; integration)

Sažetak
Rad se bavi analizom stavova nastavnika prema integraciji djece s posebnim potrebama u redovne škole i to različitim vrstama teškoća: mentalna retardacija, tjelesni invaliditet, oštećenjima vida i sluha te hiperaktivnom djecom i djecom s teškoćama s učenjem. Analizirane su razlike s obzirom na dosadašnje iskustvo s integracijom djece s pojedinom vrstom posebnih potreba na uzorku od 65 nastavnika iz tri osnovne škole. Analiza rezultata upućuje na činjenicu da nastavnici imaju malo iskustva s integracijom djece s posebnim potrebama u redovne škole. Najviše iskustva imaju s hiperaktivnom djecom i djecom s teškoćama u učenju, dok puno manje imaju iskustva s drugim vrstama teškoća. Njihovi stavovi upućuju na najmanje slaganje s integracijom djece s mentalnom retardacijom, a najveće s djecom s tjelesnim teškoćama. Nastavnici nemaju na raspolaganju dovoljno materijalnih sredstava za kvalitetan rad s djecom , niti su im dovoljno na raspolaganju stručnjaci. Na temelju rezultata moguće je zaključiti da su njihovi stavovi prema integraciji djece s posebnim potrebama općenito nepovoljni, naročito prema djeci s mentalnom retardacijom, što je rezultat nedovoljnog iskustva i znanja , ali još uvijek i predrasuda prema određenim kategorijama osoba s invaliditetom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdravka Leutar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leutar, Zdravka; Frantal, Martina
Stavovi nastavnika prema integraciji djece s posebnim potrebama u redovne škole // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 3; 298-312 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Leutar, Z. & Frantal, M. (2006) Stavovi nastavnika prema integraciji djece s posebnim potrebama u redovne škole. Napredak (Zagreb), 147 (3), 298-312.
@article{article, author = {Leutar, Zdravka and Frantal, Martina}, year = {2006}, pages = {298-312}, keywords = {stavovi, nastavnici, djeca s posebnim potrebama, redovno \v{s}kolovanje, integracija.}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {147}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Stavovi nastavnika prema integraciji djece s posebnim potrebama u redovne \v{s}kole}, keyword = {stavovi, nastavnici, djeca s posebnim potrebama, redovno \v{s}kolovanje, integracija.} }
@article{article, author = {Leutar, Zdravka and Frantal, Martina}, year = {2006}, pages = {298-312}, keywords = {attitudes, teachers, children with special needs, regular schooling, integration}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {147}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Teachers' attitudes towards the integration of children with special needs in regular schools}, keyword = {attitudes, teachers, children with special needs, regular schooling, integration} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Social Sciences Index
  • Worldwide Political
  • Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font