Pregled bibliografske jedinice broj: 2880
Restrukturiranje i prilagodba turističke ponude Istre novim trendovima u europskom turizmu
Restrukturiranje i prilagodba turističke ponude Istre novim trendovima u europskom turizmu // Europski sistem ekonomske Unije i prilagodba Republike Hrvatske / Pančić Kobol, Tonka (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 9-21 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 2880 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Restrukturiranje i prilagodba turističke ponude Istre novim trendovima u europskom turizmu
(Structural Changes And Adaptation Of Tourism Supply In Istria With New Trends Of European Tourism)
Autori
Bošković, Desimir ; Tomčić, Zdenko ; Šergo, Zdravko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Europski sistem ekonomske Unije i prilagodba Republike Hrvatske
/ Pančić Kobol, Tonka - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 9-21
Skup
III. Znanstveni i stručni skup"Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu "
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 02.10.1997. - 03.10.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
novi trendovi; turističko tržište; selektivni oblici
(new trends; touristic market; selective forms)
Sažetak
Jedno od temeljnih uporišta tržišnog prilagođavanja turističkog sektora gospodarstva je svakako rekonstrukcija i modernizacija osnovne turističke ponude. Utjecaj okruženja i to međunarodnog na transformacijske procese i prilagođavanje turističke ponude predstavlja osnovu za orijentaciju razvoja i poslovanja, te vođenja poslovne politike poduzeća. To je i razumljivo budući da se u Istri preko 80% turističkog prometa ostvaruje od inozemnih turista.
Tržišna transformacija turističkog sektora Istre podrazumijeva potpuno mijenjanje strukture ponude radi njezina cjelovitog organizacijskog, tehničko-tehnološkog, funkcionalnog , sadržajnog, hortikulturnog, estetskog i prostorno urbanističkog preoblikovanja.
Autori osim toga govore i o nekim trendovima na svjetskom turističkom tržištu kao to su ekologija, kultura, identitet destinacije, aktivan odnos prema odmoru i rekreaciji, prema novim selektivnim oblicima turizma, fitnesu i zdravlju.
Hrvatska mora ići u susret tim novim trendovima u potražnji za aktivnim razvojem i marketinškom politikom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija