Pregled bibliografske jedinice broj: 288
Metodologija izrade curriculuma inovativne osnovne škole
Metodologija izrade curriculuma inovativne osnovne škole // Kongres pedagoških delavcev Slovenije Programska prenova naše osnovne in srednje šole : zbornik prispevkov / Mihevc, Bogomir (ur.).
Portorož: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije, 1997. str. 150-154 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodologija izrade curriculuma inovativne osnovne škole
(Methodological approach to curriculum development of innovative primary school)
Autori
Mušanović, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Kongres pedagoških delavcev Slovenije Programska prenova naše osnovne in srednje šole : zbornik prispevkov
/ Mihevc, Bogomir - Portorož : Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije, 1997, 150-154
Skup
Kongres pedagoških delavcev Slovenije
Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 13.03.1997. - 15.03.1997
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
razvoj curriculuma; osnovna škola
(curriculum development; primary school)
Sažetak
Iz shvaćanja curriculuma ne samo kao produkta već prije svega kao procesa, slijedi zaključak da je potrebno razviti kompleksnu - dinamičku metodologiju razvoja curriculuma elementarnog obrazovanja. Na temelju različitih specifičnih teorijsko-metodološkim pristupa razvoju različitih vrsta curriculuma, dinamička metodologija razvoja curriculuma kao svojevrsna meta-metodologija, bavi se: - procesiranjem novih zahtjeva modernog društva glede strukture elementarnog obrazovanja, - razvijanjem kriterija i načina usklađivanja različitih modula elementarnog obrazovanja u mozaičnu (� puzzle� ) cjelinu, - razvojem procedura ostvarivanja načela korespondentnosti, konsistentnosti i korelativnosti različitih curriculumskih modula , razvojem metoda destabilizacije i stabilizacije inovativne osnovne škole u skladu s promjenama pogleda na prirodu, strukturu i najširu namjenu elementarnog obrazovanja. Valja naglasiti da dinamička metodologija razvoja curriculuma predstavlja samo jedan segment teorije curriculuma koji s odgovarajućom obuhvatnom teorijom škole može doprinijeti razvoju suvremene inovativne osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA