Pregled bibliografske jedinice broj: 287915
Metodika vjeronauka u srednjoj školi
Metodika vjeronauka u srednjoj školi // Kateheza, časopis za vjeronauk u školi i katehezu, 1 (1994), 1; 59-69 (podatak o recenziji nije dostupan, izlaganje sa znanstvenog skupa, znanstveni)
CROSBI ID: 287915 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodika vjeronauka u srednjoj školi
(Methodik des religionsunterrichtes in der Mittelschule)
Autori
Rosandić, Dragutin ; Alerić, Marko
Izvornik
Kateheza, časopis za vjeronauk u školi i katehezu (0351-9007) 1
(1994), 1;
59-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izlaganje sa znanstvenog skupa, znanstveni
Ključne riječi
metodička shema; nastavna jedinica; asociogram
(metodische Schemata; Unterrichtseinheiten; Assoziogramme)
Sažetak
Prof. dr. Dragutin Rosandić izradio je metodičke sheme za obradu dviju nastavnih jedinica: vjenčanje/ženidba i brak. Na temelju tih shema M. Alerić proveo je istraživanje među vjeroučenicima. Proučavajući odgovore što su ih napisali četiri mladića i dvadeset i šest djevojaka, autor prikazuje rezultate pojedinih asociograma te asocijacije koje se javljaju uz određene teme, opisujući svaki pojedini asociogram te učestalost javljanja pojedinih asocijacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb