Pregled bibliografske jedinice broj: 287754
Korporativna kultura-čimbenik uspješnoga hotelskog menadžmenta
Korporativna kultura-čimbenik uspješnoga hotelskog menadžmenta, 2006., doktorska disertacija, Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, Opatija
CROSBI ID: 287754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korporativna kultura-čimbenik uspješnoga hotelskog menadžmenta
(Corporate culture - important element of any successful hotel management)
Autori
Tomašević, Amelia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija
Mjesto
Opatija
Datum
16.10
Godina
2006
Stranica
341
Mentor
Cerović, Zdenko
Ključne riječi
korporativna kultura; hotel; menadžment
(corporate culture; hotel; management)
Sažetak
Korporativna kultura je važan element uspješnog hotelskog menadžmenta.Korporativna kultura podrazumijeva osnovne pretpostavke i vjerovanja o realnosti, istini, vremenu i prostoru, o ljudskoj prirodi, ljudskim aktivnostima i ljudskim odnosima. Kultura se odražava u jeziku, ritualima, pričama i misiji. Utječe na motivaciju zaposlenika i na odabir kadrova. Uspješne promjene nisu moguće bez promjene korporativne kulture. Ne postoji monolitna korporativna kultura, nego je ona rezultat složenog sustava subkultura. Može biti pod snažnim utjecajem nacionalne kulture. U hotelijerstvu korporativna kultura je element koji profilira brendove, te je sljedom toga važan ćimbenik u stvaranju profita. Jaka hotelska korporativna kultura proizlazi iz kontinuiranog obrazovanja kadrova, te mnoge hotelske korporacije otvaraju vlastite škole na kojima obrazuju prvenstveno kadrove za vlastite hotele.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116005
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija