Pregled bibliografske jedinice broj: 2877
Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri
Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri // Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu / Tonka Pančić-Kombol (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 99-117 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 2877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri
(Marketing And Management Of Ecology In The Tourism Of Croatia With A Special View Of Adriatic County And Istria)
Autori
Bošković, Desimir ; Vukčević, Mladen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu
/ Tonka Pančić-Kombol - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 99-117
Skup
III znanstvenii stručni skup " Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu"- Hrvatski turizam 1997.
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 02.10.1997. - 04.10.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ekološke vrijednosti; marketing mix; prednost
(ecology value; marketing mix; advantage)
Sažetak
Ekološke vrijednosti prostora kao sastavni dio turističkog proizvoda destinacije i zemlje u cjelini predstavljaju jako tržišno oružlje i značajnu komponentu marketing mix-a. Pred suvremenim turistima prednost imaju destinacije očuvanog prirodnog okoliša i autohtonosti. Ne vodi li se o ovim tendencijama dovoljno računa, i to na svim razinama i ne izgrađuje li se ekološka svijest svih subjekata ponude i lokalnog stanovništva, naša konkurentna sposobnost sve će više slabiti.
Autor u radu ističe važnost ekološki očuvanog prostora, uspostavu uspješne organizacije marketinga ekologije, razine i zadatke provođenja.
Govori se i o tome koji su zadaci marketinga ponuđača usluga i destinacije, kako bi se u dovoljnoj mjeri istakle ekološke vrijednosti našeg turističkog proizvoda. Ističu se i problemi obuke i edukacije kadrova za zaštitu okoliša i ekološkog sustava, te uloga i važnost managementa poduzeća u stvaranju i očuvanju ekološki vrijednog turističkog proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija