Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2877

Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri


Bošković, Desimir; Vukčević, Mladen
Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri // Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu / Tonka Pančić-Kombol (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 99-117 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 2877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri
(Marketing And Management Of Ecology In The Tourism Of Croatia With A Special View Of Adriatic County And Istria)

Autori
Bošković, Desimir ; Vukčević, Mladen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu / Tonka Pančić-Kombol - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 99-117

Skup
III znanstvenii stručni skup " Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu"- Hrvatski turizam 1997.

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 02.10.1997. - 04.10.1997

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ekološke vrijednosti; marketing mix; prednost
(ecology value; marketing mix; advantage)

Sažetak
Ekološke vrijednosti prostora kao sastavni dio turističkog proizvoda destinacije i zemlje u cjelini predstavljaju jako tržišno oružlje i značajnu komponentu marketing mix-a. Pred suvremenim turistima prednost imaju destinacije očuvanog prirodnog okoliša i autohtonosti. Ne vodi li se o ovim tendencijama dovoljno računa, i to na svim razinama i ne izgrađuje li se ekološka svijest svih subjekata ponude i lokalnog stanovništva, naša konkurentna sposobnost sve će više slabiti. Autor u radu ističe važnost ekološki očuvanog prostora, uspostavu uspješne organizacije marketinga ekologije, razine i zadatke provođenja. Govori se i o tome koji su zadaci marketinga ponuđača usluga i destinacije, kako bi se u dovoljnoj mjeri istakle ekološke vrijednosti našeg turističkog proizvoda. Ističu se i problemi obuke i edukacije kadrova za zaštitu okoliša i ekološkog sustava, te uloga i važnost managementa poduzeća u stvaranju i očuvanju ekološki vrijednog turističkog proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01470201

Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Mladen Vukčević (autor)

Avatar Url Desimir Bošković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bošković, Desimir; Vukčević, Mladen
Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri // Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu / Tonka Pančić-Kombol (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 99-117 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bošković, D. & Vukčević, M. (1998) Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri. U: Tonka Pančić-Kombol (ur.)Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu.
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, Desimir and Vuk\v{c}evi\'{c}, Mladen}, year = {1998}, pages = {99-117}, keywords = {ekolo\v{s}ke vrijednosti, marketing mix, prednost}, title = {Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri}, keyword = {ekolo\v{s}ke vrijednosti, marketing mix, prednost}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, Desimir and Vuk\v{c}evi\'{c}, Mladen}, year = {1998}, pages = {99-117}, keywords = {ecology value, marketing mix, advantage}, title = {Marketing And Management Of Ecology In The Tourism Of Croatia With A Special View Of Adriatic County And Istria}, keyword = {ecology value, marketing mix, advantage}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font