Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 287625

Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi


Palekčić, Marko
Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi // Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : knjiga sažetaka = The teacher and modern educational technology : booklet of abstracts / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, 2000. str. 80-88 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 287625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi
(Didactic'scriteria for the use of media in teaching)

Autori
Palekčić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : knjiga sažetaka = The teacher and modern educational technology : booklet of abstracts / Rosić, Vladimir - Rijeka, 2000, 80-88

ISBN
953-6104-32-6

Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 08.06.2000. - 09.06.2000

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
didaktički kriteriji za uporabu medija u nastavi ; učinkovitost medija ; temeljni didaktički modeli artikulacije nastave
(didactic'scriteria for the use of media in teaching ; efficiency of media ; the basic didactic models (of the articulation) of instruction)

Sažetak
U radu se kritički propituje određenje sintagme "obrazovna tehnologija"» , s posebnim naglaskom na određenje kriterija za uporabu medija u nastavi. Autor pomoću meta-teorijske analize procjenjuje (i) rezultate znanstvenih istraživanja o učinkovitosti medija (na primjeru kompjutora). Analiza pokazuje da se u određenju i uporabi medija (a time i same nastave) više rabe izvanjski kriteriji nego izvorni pedagoško-didaktički, kao što je primjerice kriterij cjelovitog uravnoteženog razvoja učenika, odnosno kriterij vrste i kvalitete učenja koje određen medij potiče u nastavi. Središnji nalaz meta-teorijske analize očituje su u činjenici da se didaktički kriteriji uporabe medija u nastavi ne mogu ustanovljavati neovisno o temeljnim didaktičkim modelima (artikulacije) nastave. Tek na ovaj način mediji u nastavi postaju uistinu predmet znanstvenog didaktičkog istraživanja. Rezultati tako koncipiranog istraživanja predstavljaju istodobno i naputke za nastavnu praksu. Umjesto izvanjskog određenja uporabe medija u nastavi i reduciranja nastave na internu tehniku, autor ističe potrebu uvažavanja didaktičkih kriterija u uporabi medija u nastavi. Rad je prilog pokušaju izgradnje didaktike pedagogije (medija).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Marko Palekčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palekčić, Marko
Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi // Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : knjiga sažetaka = The teacher and modern educational technology : booklet of abstracts / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, 2000. str. 80-88 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Palekčić, M. (2000) Didaktički kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi. U: Rosić, V. (ur.)Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija : knjiga sažetaka = The teacher and modern educational technology : booklet of abstracts.
@article{article, author = {Palek\v{c}i\'{c}, Marko}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2000}, pages = {80-88}, keywords = {didakti\v{c}ki kriteriji za uporabu medija u nastavi, u\v{c}inkovitost medija, temeljni didakti\v{c}ki modeli artikulacije nastave}, isbn = {953-6104-32-6}, title = {Didakti\v{c}ki kriteriji uporabe suvremenih medija u nastavi}, keyword = {didakti\v{c}ki kriteriji za uporabu medija u nastavi, u\v{c}inkovitost medija, temeljni didakti\v{c}ki modeli artikulacije nastave}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Palek\v{c}i\'{c}, Marko}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2000}, pages = {80-88}, keywords = {didactic'scriteria for the use of media in teaching, efficiency of media, the basic didactic models (of the articulation) of instruction}, isbn = {953-6104-32-6}, title = {Didactic'scriteria for the use of media in teaching}, keyword = {didactic'scriteria for the use of media in teaching, efficiency of media, the basic didactic models (of the articulation) of instruction}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font