Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 287601

Nastavni sadržaji i znanje


Palekčić, Marko; Volstädt, Witlof; Katzenbach , Dieter; Terhart, Ewald
Nastavni sadržaji i znanje // Osnove suvremene pedagogije / Antun Mijatović (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1999.


CROSBI ID: 287601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavni sadržaji i znanje
(School Matter and Knowlewdge)

Autori
Palekčić, Marko ; Volstädt, Witlof ; Katzenbach , Dieter ; Terhart, Ewald

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Osnove suvremene pedagogije

Urednik/ci
Antun Mijatović

Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor

Grad
Zagreb

Godina
1999

Raspon stranica

ISBN
953-6134-27-6

Ključne riječi
Nastavni sadržaji i znanje, komunikacija, vrste znanja, konstruktivizam
(School mattr end Knowledge, Comunication, forms of knowledge, Constructivism)

Sažetak
U Poglavlju XI (str. 267-290) pod naslovom Nastavni sadržaji i znanje (ur. Marko Palekčić) svoje priloge imaju: Witlof Volstädt (Kurikulum i nastavni plan -pojmovi, teorije i kriteriji za izbor nastavnih sadržaja – str. 268 - 273), Ewald Terhart (Oblici u nastavi – str. 273-276 i Odnos sadržaja i metode u nastavi – str. 280 – 284), Dieter Katzenbach (Prisvajanje znanja s konstruktivističkog gledišta – str. 284-289) i Marko Palekčić (« Kvadrat izvješća» Model komunikacije prema Schulz von Thunu - str.276-280 i Nastavni sadržaji i znanje: Umjesto uvoda str. 267-268. U Uvodnom dijelu se tematizira transformacija znanstvenih sadržaja u nastavne i obrazovne sadržaje kao značajan pedagoški i didaktički problem i mjesto priloga ostalih autora u kontekstu naznačenog pitanja. Posebno težište leži pri tome na odnosu znanja i umijeća kao bitnog pitanje profesionalizacije pedagoškog poziva – s pedagogijskog gleišta. U tom kontekstu se razmatraju i pitanja pedagoškog držanja i pedagoškog takta kao vrhunskog pedagoškog umijeća. U dijelu poglavlja o modelu međuljudske komunikacije predstavljen je model Schulz von Thuna i ukazano je na njegovo značenje u okviru tematiziranja teme: Nastavni sadržaji i znanje, s posebnim težištem na mogućnosti uključivanja ovih modela u obrazovanje budućih nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Palekčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palekčić, Marko; Volstädt, Witlof; Katzenbach , Dieter; Terhart, Ewald
Nastavni sadržaji i znanje // Osnove suvremene pedagogije / Antun Mijatović (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1999.
Palekčić, M., Volstädt, W., Katzenbach , D. & Terhart, E. (1999) Nastavni sadržaji i znanje. U: Antun Mijatović (ur.) Osnove suvremene pedagogije. Zagreb, Hrvatski pedagoško-književni zbor.
@inbook{inbook, author = {Palek\v{c}i\'{c}, Marko and Volst\"{a}dt, Witlof and Katzenbach, Dieter and Terhart, Ewald}, year = {1999}, pages = {656}, keywords = {Nastavni sadr\v{z}aji i znanje, komunikacija, vrste znanja, konstruktivizam}, isbn = {953-6134-27-6}, title = {Nastavni sadr\v{z}aji i znanje}, keyword = {Nastavni sadr\v{z}aji i znanje, komunikacija, vrste znanja, konstruktivizam}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Palek\v{c}i\'{c}, Marko and Volst\"{a}dt, Witlof and Katzenbach, Dieter and Terhart, Ewald}, year = {1999}, pages = {656}, keywords = {School mattr end Knowledge, Comunication, forms of knowledge, Constructivism}, isbn = {953-6134-27-6}, title = {School Matter and Knowlewdge}, keyword = {School mattr end Knowledge, Comunication, forms of knowledge, Constructivism}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font