Pregled bibliografske jedinice broj: 2875
Strategijsko upravljanje uslužnim programom u ugostiteljsko turističkim poduzećima
Strategijsko upravljanje uslužnim programom u ugostiteljsko turističkim poduzećima // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 9 (1996), 1; 149-160 (podatak o recenziji nije dostupan, znanstveni)
CROSBI ID: 2875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategijsko upravljanje uslužnim programom u ugostiteljsko
turističkim poduzećima
(Strategic Service Programe Management In Catering - Tourist Enterprises)
Autori
Bošković, Desimir
Izvornik
Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja (0353-2860) 9
(1996), 1;
149-160
Ključne riječi
strateški managament; tržišne promjene; poslovni uspjeh
(strategic managament; market changes; business succes)
Sažetak
Autor u radu analizira ulogu i značaj strateškog upravljanja u cilju aktivnog prilagođavanja uslužnog programa tržišnim promjenama. Posebno se naglašava segmentacija tražnje radi efikasnijeg prilagođavanja kapaciteta i ostalih elemenata uslužnog programa tržištu. Kod strategije planiranja razvoja poduzeća konstatira se da su usluge interakcija između ljudi i da su poslovni uspjesi određeni kvalitetom tih interakcija. Obrađuje se i strategijsko planiranje akcija poduzeća i njegov odnos na ukupnu ponudu destinacije, te utvrđivanje dobrih i loših strana turističkog proizvoda Istre.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
01470201
Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč
Profili:
Desimir Bošković
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB ABSTRACTS (Wallingford
- UK)
- JOURNAL OF ECONOMIC LITERATURE (Pittsburgh
- Pennsylvania
- USA)