Pregled bibliografske jedinice broj: 287373
Učinkovitost učenja rješavanjem problemskih zadataka u nastavi
Učinkovitost učenja rješavanjem problemskih zadataka u nastavi // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 4; 455 - 462 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 287373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost učenja rješavanjem problemskih zadataka u nastavi
(Learning efficiency through problem-solving tasks in class)
Autori
Kadum, Vladimir
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147
(2006), 4;
455 - 462
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nastava; učinkovitost; rješavanje problema; učenje; problemski zadatak
(learning in class; efficiency; problem solving; learning; problem-solving task)
Sažetak
U radu se iznose rezultati do kojih se došlo ispitujući učinkovitost učenja rješavanjem problemskih zadataka. Eksperiment je proveden na uzorku od 155 ispitanika. Dobiveni rezultati kazuju da je učenje rješavanjem problemskih zadataka: 1. učinkovitije od uobičajenoga načina (t=8.25 ; P<0.05)da 2. pridonosi aktivnijem odnosu učenika prema rješavanju zadataka i 3. prodonosi većoj motiviranosti za rješavanje zadataka: E-skupina je imala znatno manje nerješavanih zadataka (11.9%) od K-skupine (23.8%).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija