Pregled bibliografske jedinice broj: 287278
O problemu sposobnosti i nesposobnosti za matematiku
O problemu sposobnosti i nesposobnosti za matematiku // Metodički obzori, 1(2006)2 (2006), 95-101 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 287278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O problemu sposobnosti i nesposobnosti za matematiku
(About the Problem of competence and incompetence for Mathematics)
Autori
Kadum, Vladimir
Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 1(2006)2
(2006);
95-101
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
sposobnost; nesposobnost; matematika; nastava; zaostajanje; poseban interes
(competence; incompetence; mathematics; lagging behind; special interest)
Sažetak
Autor u radu raspravlja o problemu sposobnosti i nesposobnosti za matematiku, ističući da psihologija (još) nije dala odgovor na pitanje koje su to posebne sposobnosti za uspješno bavljenje matematikom i učenje matematičkih sadržaja, i kako se te posebne sposobnosti razvijaju. Posebno analizira razmišljanja i stavove matematičara i metodičara nastave matematike, koji su se bavili i proučavali problem sposobnosti i nesposobnosti za matematiku. Ukazuj, da se zbog niza razloga, ne bi smjelo govoriti o učenicima sposobnim i nesposobnim za matematiku, već da je prihvatljivije (i pravilnije) govoriti o učenicima koji zaostaju u nastavi matematike i o učenicima koji pokazuju poseban interes za matematiku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija