Pregled bibliografske jedinice broj: 287189
Analiza sadržaja mainstream hrvatskih online medija: Komercijalni model komuniciranja
Analiza sadržaja mainstream hrvatskih online medija: Komercijalni model komuniciranja // Utjecaj globalizacije na novinarstvo / Malović, Stjepan (ur.).
Zagreb: International Christian Embassy Jerusalem (ICEJ), 2006. str. 117-130
CROSBI ID: 287189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza sadržaja mainstream hrvatskih online medija: Komercijalni model komuniciranja
(Content Analysis of Croatian Mainstream Online Media: Comercial Model of Communication)
Autori
Brautović, Mato
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Utjecaj globalizacije na novinarstvo
Urednik/ci
Malović, Stjepan
Izdavač
International Christian Embassy Jerusalem (ICEJ)
Grad
Zagreb
Godina
2006
Raspon stranica
117-130
ISBN
953-7015-30-0
Ključne riječi
online mediji, globalizacija, analiza sadržaja, komercialni model komuniciranja
(online media, globalizaton, content analysis, comercial model of commmunication)
Sažetak
Online mediji nisu imuni na proces globalizacijekoji se manifestira kroz primjenu komercijalnog modela komuniciranja. Taj model vidljiv je kroz pojednostavljenje sadržaja, koji se temelji na nasilju i zabavi, te jednostranom globalnom podrijetlu novosti, prije svega iz SAD. Istraživanjem je potvrđeno kako se hrvatski online mediji temelje na takvom modelu komuniciranja. Utvrđena je uska povezanost između podrijetla oglašivača i podrijetla sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti