Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 287189

Analiza sadržaja mainstream hrvatskih online medija: Komercijalni model komuniciranja


Brautović, Mato
Analiza sadržaja mainstream hrvatskih online medija: Komercijalni model komuniciranja // Utjecaj globalizacije na novinarstvo / Malović, Stjepan (ur.).
Zagreb: International Christian Embassy Jerusalem (ICEJ), 2006. str. 117-130


CROSBI ID: 287189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza sadržaja mainstream hrvatskih online medija: Komercijalni model komuniciranja
(Content Analysis of Croatian Mainstream Online Media: Comercial Model of Communication)

Autori
Brautović, Mato

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Utjecaj globalizacije na novinarstvo

Urednik/ci
Malović, Stjepan

Izdavač
International Christian Embassy Jerusalem (ICEJ)

Grad
Zagreb

Godina
2006

Raspon stranica
117-130

ISBN
953-7015-30-0

Ključne riječi
online mediji, globalizacija, analiza sadržaja, komercialni model komuniciranja
(online media, globalizaton, content analysis, comercial model of commmunication)

Sažetak
Online mediji nisu imuni na proces globalizacijekoji se manifestira kroz primjenu komercijalnog modela komuniciranja. Taj model vidljiv je kroz pojednostavljenje sadržaja, koji se temelji na nasilju i zabavi, te jednostranom globalnom podrijetlu novosti, prije svega iz SAD. Istraživanjem je potvrđeno kako se hrvatski online mediji temelje na takvom modelu komuniciranja. Utvrđena je uska povezanost između podrijetla oglašivača i podrijetla sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Mato Brautović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brautović, Mato
Analiza sadržaja mainstream hrvatskih online medija: Komercijalni model komuniciranja // Utjecaj globalizacije na novinarstvo / Malović, Stjepan (ur.).
Zagreb: International Christian Embassy Jerusalem (ICEJ), 2006. str. 117-130
Brautović, M. (2006) Analiza sadržaja mainstream hrvatskih online medija: Komercijalni model komuniciranja. U: Malović, S. (ur.) Utjecaj globalizacije na novinarstvo. Zagreb, International Christian Embassy Jerusalem (ICEJ), str. 117-130.
@inbook{inbook, author = {Brautovi\'{c}, Mato}, editor = {Malovi\'{c}, S.}, year = {2006}, pages = {117-130}, keywords = {online mediji, globalizacija, analiza sadr\v{z}aja, komercialni model komuniciranja}, isbn = {953-7015-30-0}, title = {Analiza sadr\v{z}aja mainstream hrvatskih online medija: Komercijalni model komuniciranja}, keyword = {online mediji, globalizacija, analiza sadr\v{z}aja, komercialni model komuniciranja}, publisher = {International Christian Embassy Jerusalem (ICEJ)}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Brautovi\'{c}, Mato}, editor = {Malovi\'{c}, S.}, year = {2006}, pages = {117-130}, keywords = {online media, globalizaton, content analysis, comercial model of commmunication}, isbn = {953-7015-30-0}, title = {Content Analysis of Croatian Mainstream Online Media: Comercial Model of Communication}, keyword = {online media, globalizaton, content analysis, comercial model of commmunication}, publisher = {International Christian Embassy Jerusalem (ICEJ)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font