Pregled bibliografske jedinice broj: 28717
Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti
Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti // Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka / Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 29-45
CROSBI ID: 28717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti
(Measurement possibilities of teachers verbal acitivity)
Autori
Peko, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka
Urednik/ci
Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
1996
Raspon stranica
29-45
ISBN
953-96-006-0-9
Ključne riječi
mjerenje, učitelj, govor
(measurement, teacher, verbal activity)
Sažetak
U nastavnom procesu kakav je pretežno prisutan u nas (usmjeren k nastavniku) nastavnik je glavni modelator te valja obratiti pozornost na mjerenje, vrednovanje i unapređivanje njegovog rada.
Nastavnikova govorna djelatnost koja je dominantna u nastavnoj komunikaciji očituje se u okviru dvaju gledišta, a to su:
a) gledište poučavanja i
b) afektivno gledište odnosno refleksija emocija u nastavnoj komunikaciji.
Prvi korak u procesu izmjene dominantnosti nastavnikove govorne djelatnosti jest snimanje govorne nastavne komunikacije koju on (uz učenika) i strukturira. To je ujedno i osnava za vrednovanje te kotnunikacije. Na osnovi snimke nastave verbalnim interakcijskim sustavom Amidona i Huntera (koji obuhvaća oba aspekta verbalne nastavnikove djelatnosti) moguće je nastavnika upoznati s pozitivnim i negativnim stranama nastave i mogućnostima njenog unapređivanja (što uključuje jednako kvalitativno kao i kvantitativno gledište verbalne nastavne komunikacije).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA