Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 28717

Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti


Peko, Anđelka
Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti // Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka / Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 29-45


CROSBI ID: 28717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti
(Measurement possibilities of teachers verbal acitivity)

Autori
Peko, Anđelka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka

Urednik/ci
Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
1996

Raspon stranica
29-45

ISBN
953-96-006-0-9

Ključne riječi
mjerenje, učitelj, govor
(measurement, teacher, verbal activity)

Sažetak
U nastavnom procesu kakav je pretežno prisutan u nas (usmjeren k nastavniku) nastavnik je glavni modelator te valja obratiti pozornost na mjerenje, vrednovanje i unapređivanje njegovog rada. Nastavnikova govorna djelatnost koja je dominantna u nastavnoj komunikaciji očituje se u okviru dvaju gledišta, a to su: a) gledište poučavanja i b) afektivno gledište odnosno refleksija emocija u nastavnoj komunikaciji. Prvi korak u procesu izmjene dominantnosti nastavnikove govorne djelatnosti jest snimanje govorne nastavne komunikacije koju on (uz učenika) i strukturira. To je ujedno i osnava za vrednovanje te kotnunikacije. Na osnovi snimke nastave verbalnim interakcijskim sustavom Amidona i Huntera (koji obuhvaća oba aspekta verbalne nastavnikove djelatnosti) moguće je nastavnika upoznati s pozitivnim i negativnim stranama nastave i mogućnostima njenog unapređivanja (što uključuje jednako kvalitativno kao i kvantitativno gledište verbalne nastavne komunikacije).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122003
122010

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Anđelka Peko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peko, Anđelka
Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti // Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka / Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 29-45
Peko, A. (1996) Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti. U: Peko, A. & Mužić, V. (ur.) Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka. Osijek, Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 29-45.
@inbook{inbook, author = {Peko, An\djelka}, year = {1996}, pages = {29-45}, keywords = {mjerenje, u\v{c}itelj, govor}, isbn = {953-96-006-0-9}, title = {Mogu\'{c}nost mjerenja u\v{c}iteljeve govorne djelatnosti}, keyword = {mjerenje, u\v{c}itelj, govor}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Peko, An\djelka}, year = {1996}, pages = {29-45}, keywords = {measurement, teacher, verbal activity}, isbn = {953-96-006-0-9}, title = {Measurement possibilities of teachers verbal acitivity}, keyword = {measurement, teacher, verbal activity}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font