Pregled bibliografske jedinice broj: 287146
Reflective Teaching
Reflective Teaching // Strani jezici, 33 (2004), 1-2; 35-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 287146 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reflective Teaching
Autori
Knežević, Božana
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 33
(2004), 1-2;
35-39
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
reflective teaching; hermeneutics; critical social science
Sažetak
This paper explores the handling of reflective teaching within social theory perspective. It makes argument for critical reflection in teaching which engages all participants in the process of educational change. It moves away from hermeneutics and partially approximates critical social science.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Social Sciences Index
- BL/LB Bibliographie Linguistique/Linguistic Bibliography
- Language Teaching Abstracts
- Linguistics Abstracts
- MLA Bibliography