Pregled bibliografske jedinice broj: 2870
Zadaci hotelskog managementa u poduzetničkom sustavu
Zadaci hotelskog managementa u poduzetničkom sustavu // Hotelska kuća '96 / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 401-411 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 2870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadaci hotelskog managementa u poduzetničkom sustavu
(Hotel Management Tasks In The Enterprising System)
Autori
Šergo, Zdravko ; Tomčić, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hotelska kuća '96
/ Stipetić, Vladimir - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996, 401-411
Skup
Hotelska kuća
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.10.1996. - 18.10.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
manager; organizacijska inovacija; hrvatsko hotelijerstvo; strateški poslovni plan; problemi; politika čišćenja portfelja
(manager; organizing innovation; Croatian hotel management; strategic business-like plan; problems; the policy of portfolio cleaning)
Sažetak
Već nekoliko godina hrvatski turističko-ugostiteljski sektor izradjuje strateške poslovne planove; u radu se istražuje profil hotelskog managmenta analizom najčešćih poruka, i saznanja koje hotelsko poduzetništvo crpi iz strateških poslovnih dokumenata. Osim toga, u članku se pokušavaju pozicionirati ranije etape razvoja hotelskog managmenta u našoj zemlji. Uloga hotelskog managmenta kao i aktualni zadaci koji pred hrvatskim turističkim menagmentom stoje otvoreni u idućoj razvojnoj etapi hrvatskog turizma u cjelini su predmet drugog dijela rada. Istraživački korpus uključuje analizu strateških ciljeva managera, analizu upravljačkih i ekonomskih problema, poglede na kapacitete i, vrijednosni sud managera obzirom na dominante trendove u potražnji, analizu upravljanja portfeljom kompanije, stajališta u politici zapošljavanja, te marketinšku strategiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija