Pregled bibliografske jedinice broj: 287
Modeli organizacije razvojno-pedagoške djelatnosti inovativne škole
Modeli organizacije razvojno-pedagoške djelatnosti inovativne škole // Profesionalizacija šolskega svetovalnega dela : posvet / Rupar, Brigita ; Počervina, Lojzka (ur.).
Ljubljana: Zveza društev pedagoških delavcev, Sekcija šolskih svetovalnih delavcev, 1996. str. 61-67 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli organizacije razvojno-pedagoške djelatnosti inovativne škole
(Models of organization of improvemental activity in innovative school)
Autori
Mušanović, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Profesionalizacija šolskega svetovalnega dela : posvet
/ Rupar, Brigita ; Počervina, Lojzka - Ljubljana : Zveza društev pedagoških delavcev, Sekcija šolskih svetovalnih delavcev, 1996, 61-67
Skup
Profesionalizacija šolskega svetovalnega dela
Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 24.04.1996. - 26.04.1996
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inovativna škola; razvojno-pedagoška djelatnost
(innovative school; school improvemental activity)
Sažetak
Za dostizanje suvremenih obrazovnih ciljeva, inovativna škola za razliku od tradicionalne škole mora razviti primjerenu organizaciju. U pedagoškoj praksi danas su razvijeni različiti modeli organizacije razvojno-pedagoške djelatnosti. Pod organizacijom razvojno-pedagoške djelatnosti podrazumijevamo asociranje sadržaja i ljudi koji ostvaruje neke sadržaje kako bi dostigli postavljene i promijenjene ciljeve. Pojam organizacije uključuje različite raspodjele zadataka, dodjeljivanje zadataka izvršiteljima, koordinaciju izvođenja zadataka te evaluaciju ostvarivanja zadataka. Modeli organizacije razvojno-pedagoške djelatnosti su načini na koji se koncipiraju i asociraju elementi organizacije da bi se dostigli različiti ciljevi. Modeli su misaoni konstrukti, apstrakcije realnosti koje bogatstvo činjenica realnosti reduciraju samo na neke, ključne elemente razvojno-pedagoške djelatnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA