Pregled bibliografske jedinice broj: 286722
Iskustva u organiziranju suvremenog obrazovanja: Poslijediplomski studij vođenje i upravljanje pokretnim objektima 1994.-1999.
Iskustva u organiziranju suvremenog obrazovanja: Poslijediplomski studij vođenje i upravljanje pokretnim objektima 1994.-1999. // Polemos, 4 (2001), 2; 215-225 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 286722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustva u organiziranju suvremenog obrazovanja: Poslijediplomski studij vođenje i upravljanje pokretnim objektima 1994.-1999.
(Experiences in Contemporary Education- The Interdisciplinary Postgraduate Master's Program 'Guidance and Control of Moving Objects', University of Zagreb, 1994-1999)
Autori
Fabac, Robert
Izvornik
Polemos (1331-5595) 4
(2001), 2;
215-225
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
visoke tehnologije; vođenje i upravljanje; pokretni objekti; interdisciplinarnost; edukacija
(high technology; guidance and control; moving objects; interdisciplinary; education)
Sažetak
U ovom tekstu dan je kratki osvrt na interdisciplinarni poslijediplomski studij “ Vođenje i upravljanje pokretnim objektima” (PDS VUPO), koji se pod okriljem zagrebačkog Sveučilišta održavao u periodu od 1994. do 1999. u Zagrebu. Inicijativa za pokretanje studija došla je iz tadašnjeg Vojno-tehničkog savjeta (VTS) Ministarstva Obrane RH. Nekoliko ljudi s velikim iskustvom i znanjem o složenim tehničkim sustavima, prepoznalo je obrazovne i tehnološke potrebe države u nastajanju i njenog obrambenog sustava. Njihovim angažmanom pokrenut je poslijediplomski studij projektnog karaktera i primijenjene orijentacije kao jedan od pokušaja iskoraka prema zapadnim standardima obrazovanja, te suvremenoj istraživačkoj i znanstvenoj orijentaciji.Studij PDS VUPO na istim je zadaćama okupio različite institucije i pojedince iz domene znanosti, obrazovanja, istraživanja i razvoja, državne uprave i gospodarstva. Koristi od Studija i njegova kvaliteta, mogu se vidjeti kroz rezultate projekata u kojima su sudjelovali polaznici, kroz njihove magistarske i druge objavljene radove. Naučene lekcije odnose se posebno na zadržavanje i odgovarajuće angažiranje namjenski educiranih i osposobljenih grupa stručnjaka. Ljudski i materijalni resursi s obilježjima interdisciplinarnosti znanja i upliva u područje visokih tehnologija, izvor su konkurentnosti i napretka za one organizacije koje ih znaju uspješno iskoristiti.
Izvorni jezik
Hrvatski