Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 28651

Uloga nastavnika u obrazovanju prognane djece


Peko, Anđelka; Vodopija, Irena
Uloga nastavnika u obrazovanju prognane djece // Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, V. (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 1999. str. 343-349 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 28651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga nastavnika u obrazovanju prognane djece
(The Teachers role in the educationof the returnees children)

Autori
Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, V. - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, 1999, 343-349

Skup
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovanje; nastavnik; prognana djeca
(education; teacher; returnees children)

Sažetak
Statistički pokazatelji Osječko-baranjske županije 1998. g. upućuje na zaključak da se samo polovica prognanih obitelji vratila u svoje domove. Školske godine 1998./99. i dalje je oko 2.000 prognane i izbjegle djece u osnovnim školama Osječko-baranjske županije. Navedeni brojevi, iza kojih stoji isto toliko posebnih ljudskih sudbina, obvezuju na propitivanje ciljeva obrazovanja i uloge nastavnika u pravcu ispunjavanja novih zahtjeva koji se nužno u nju i uključuju. Potrebno je znati što učenici znaju, razumiju i što mogu učiniti prije nego što nastavnik odredi sljedeće zahtjeve. Mora skrbiti o individualnim potrebama svakog učenika. Važna je i nenadoknadiva stalna emocionalna potpora učenicima. Ona nije manje bitna od drugih nastavnikovih podrški u ostvarivanju pretežno kognitivnih ciljeva, a i direktno će s odraziti i na ostvarivanje tih ciljeva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122003
122010

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Anđelka Peko (autor)

Avatar Url Irena Vodopija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peko, Anđelka; Vodopija, Irena
Uloga nastavnika u obrazovanju prognane djece // Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, V. (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 1999. str. 343-349 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Peko, A. & Vodopija, I. (1999) Uloga nastavnika u obrazovanju prognane djece. U: Rosić, V. (ur.)Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {Peko, An\djelka and Vodopija, Irena}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1999}, pages = {343-349}, keywords = {obrazovanje, nastavnik, prognana djeca}, title = {Uloga nastavnika u obrazovanju prognane djece}, keyword = {obrazovanje, nastavnik, prognana djeca}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peko, An\djelka and Vodopija, Irena}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1999}, pages = {343-349}, keywords = {education, teacher, returnees children}, title = {The Teachers role in the educationof the returnees children}, keyword = {education, teacher, returnees children}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font