Pregled bibliografske jedinice broj: 286412
Marketing u kulturi
Marketing u kulturi. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006 (monografija)
CROSBI ID: 286412 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u kulturi
(Marketing Culture)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, pregledna
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2006
Stranica
262
ISBN
953-253-016-9
Ključne riječi
kultura; marketing; neprofitni marketing; ustanove kulture
(culture; marketing; nonprofit marketing; culture institutions)
Sažetak
Unatoč svim poteškoćama u kojima se Hrvatska objektivno nalazi i koje s više ili manje uspjeha pokušava razriješiti, zasigurno se odvija odlučno kretanje prema tržišno organiziranom gospodarstvu u sklopu tzv. ekonomije prijelaznog razdoblja, koje se, ponajprije, očituje procesom ekonomske tranzicije. Ovaj se proces neumitno morao provesti u uvjetima cjelovito otvorenih tržišnih mogućnosti gospodarenja, jer se jedino u tim i takvim uvjetima ujedno i otvaraju realne pretpostavke cjelovitoga i adekvatnog restrukturiranja cjelokupnoga gospodarstva. To implicira tržišno ponašanje u svim segmentima življenja, kako u gospodarskim, tako i u izvangospodarskim. Marketing u kulturi u svojoj se osnovi bavi utvrđivanjem proizvoda, usluga i ideja kulture koji se nude ili potražuju na njihovom specifičnom tržištu, a na temelju čega se postavljaju konkretni mjerljivi marketinški ciljevi, razvijaju odgovarajući proizvodi kulture za koje je ustanovljena potražnja, komuniciraju i distribuiraju proizvodi kulture, te utvrđuju načini na koje će se ostvariti postavljeni marketinški ciljevi. Potonji će ciljevi biti ostvareni ukoliko ustanova kulture upotrijebi odgovarajuću marketinšku strategiju koja je usmjerena na izgrađivanje vjernosti korisnika, odnosno dugoročnijih odnosa suradnje s njima. Ovaj će odnos biti dugoročniji ukoliko je riječ o ustanovi kulture, a potom o proizvodima kulture koji imaju dobar image, potom ukoliko je riječ o proizvodima kulture koji su kvalitetni, odnosno koji imaju povoljan odnos između njihove cijene i kvalitete, a, naravno, to je ovisno i o osobinama korisnika, s druge strane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA