Pregled bibliografske jedinice broj: 28631
Kontekst, pretpostavke i problemi ekološke edukacije
Kontekst, pretpostavke i problemi ekološke edukacije // Hrvatska revija, 48 (1998), 3; 544-554 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 28631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontekst, pretpostavke i problemi ekološke edukacije
(Context, Suppositions and Problems of Environmental Education)
Autori
Cifrić, Ivan
Izvornik
Hrvatska revija (1330-2493) 48
(1998), 3;
544-554
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
ekološka edukacija; ekološka etika; okoliš
(environment; environmental education; environmental ethics)
Sažetak
Pitanje ekološke dukacije, kakav god bio njezin curriculum, prelazi granice obrazovanja pojedinca i školskog obrazovanja. Za to je ponajprije odgovorno društvo, a društvena (ne)odgovornost prenosi se i na ostale institucije društva. To nikako ne oslobađa pojedinca od odgovornosti za (ne)učnjeno. Ekološka edukacija potrebna je, ne samo zato što smo ekološki needucirani, nego zato što institucionalno i pojedinačno djelovanje mora biti primjereno sadašnjem trenutku, a mišljenje otvoreno kreativnim potencijalima za budućnost. Danas čovječanstvo raspolaže s dovoljno znanja o okolišu, ali suštinski ne mijenja svoje vrijednosti. Ekološka edukacija smjera promjeni postojećih vrijednosti koje su dovele do ekološke ignorancije. Za uspješnu ekološku edukaciju potrebno je stvoriti pogodnu društvenu klimu koja će propitivati postojeću empiriju i društvene ciljeve razvoja, imajući na umu da pored struktura i čovjeka - društva, postoji i sav ostali živi svijet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija