Pregled bibliografske jedinice broj: 28584
Promjene u obrazovanju odgojitelja temeljene na vrednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad.
Promjene u obrazovanju odgojitelja temeljene na vrednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad. // Vrednovanje obrazovanja, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998. str. 92-103 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 28584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjene u obrazovanju odgojitelja temeljene na vrednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad.
(Changes in educators schooling based on evaluation process of introduction of evaluation beginners in to educational work)
Autori
Krstović, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrednovanje obrazovanja, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa
/ Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998, 92-103
Skup
Vrednovanje obrazovnog procesa
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
promjena; obrazovanje odgojitelja; uvođenje početnika.
(changes; educatorschooling; introduction of educational beginers.)
Sažetak
U radu se polazi od neophodnosti afirmacije obrazovanja kao osnove razvoja, naglašavanjem odnosa općeg razvoja društva kao složene kategorije i obrazovanja kao mogućnosti i sredstava za ostvarenje razvojnih akcija. Na taj se način u najuži odnos stavljaju kategorije razvoja i obrazovanja kao nova kvalitativna dimenzija složenog procesa ljudskog napretka uopće. Pri tom, najznačuje se njihova međuzavisnost što proizlazi iz spoznaje da se izvorni razvojni potencijali ostvaruju u stvaralačkim mogućnostima čovjakovog intelekta i prihvaćanjem čovjeka kao najvažnijeg činitelja razvoja. Stoga se mnoga nastojanja društvenog konteksta moraju usmjeriti na aktivizaciju latentnih čovjekovih mogućnosti koje se ostvaruju uvažavanjem obrazovanja kao osnovne pretpostavke njegove afirmacije. Suvremeno određenje obrazovanja kao djelatnosti ogleda se kroz naglašavanje međuzavisnosti njegove kvalitete s razvojnim određenjem dajući mu tako novu dimenziju u njegovu širokom pojmovnom određenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA