Pregled bibliografske jedinice broj: 285804
Vrednovanje rezultata u kineziologiji uz redefiniciju "Platoa učenja"
Vrednovanje rezultata u kineziologiji uz redefiniciju "Platoa učenja" // 13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije. Zbornik radova / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004. str. 425-427 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 285804 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje rezultata u kineziologiji uz redefiniciju "Platoa učenja"
(Evaluation of results in kinesiology with "Learning plateau" redefinition)
Autori
Bonacin, Dobromir ; Carev, Zdravko ; Blažević, Stipe
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije. Zbornik radova
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004, 425-427
Skup
13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 19.06.2004. - 23.06.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenje; plato; redefinicija
(learning; plateau; redefinition)
Sažetak
Dok klasični model "platoom učenja" opisuje samo početak realno postojećeg globalnog operatora razvoja, sve ostalo (što poslije slijedi) ne uzima u obzir. Stoga je "plato" učenja jednostavno redefiniran i klasični model se uvažava samo u tom prvom dijelu, jer samo za taj dio klasični model i vrijedi, ali nipošto se više ne radi o općem modelu. Na temelju iznesenih pokazatelja, može se zaključiti da kad se dostigne taj nepostojeći "plato" treba ustrajati na polaganom i sustavnom spoznavanju i dalje, pa će se u slučaju dovoljno kvalitetnog rada, otvoriti vrata za nove spoznaje i prelazak u nove, više stupnjeve. Dakako da ovo baca potpuno novo svijetlo na psihološke i druge teorije (ne samo o učenju). Ne treba posebno ni napominjati da se očito radi o biti kineziološke znanosti u svim situacijama kad se govori o transformacijskim procesima, programiranju i njihovom objektivnom vrednovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Psihologija, Pedagogija