Pregled bibliografske jedinice broj: 285792
Komparativna analiza strukturalnih promjena transformacija morfologijskih parametara učenika i učenica
Komparativna analiza strukturalnih promjena transformacija morfologijskih parametara učenika i učenica // 4.ljetnja škola pedagoga fizičke kulture - Rovinj. Tjelesno vježbanje i zdravlje. Zbornik radova / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 1995. str. 132-133 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 285792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza strukturalnih promjena transformacija morfologijskih parametara učenika i učenica
(Comparative analysis of structural changes and transformations of morphological parameters of boys and girls)
Autori
Katić, Ratko ; Bonacin, Dobromir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
4.ljetnja škola pedagoga fizičke kulture - Rovinj. Tjelesno vježbanje i zdravlje. Zbornik radova
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 1995, 132-133
Skup
4.ljetnja škola pedagoga fizičke kulture - Rovinj. Tjelesno vježbanje i zdravlje.
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 27.06.1995. - 01.07.1995
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
promjene; strukturalne; komparacija; spol
(changes; structural; comaparison; sex)
Sažetak
Na temelju rezultata realno je pretpostaviti da bi posebnu pažnju trebalo posvetiti utjecaju okoline na pomoć u rastu i razvoju u najmanje tri prostora: - sustav prehrane djeteta, - tjelesna aktivnost, - promjena dinamike opterećenja. Uz navedeno sigurno je važno, istrajno pratiti na svim razinama i u najširem smislu fenomene vezane uz rast i razvoj djece svih uzrasta. Time bi bilo moguće registrirati bilo kakve neobične globalne pojave i intervenirati, i preventivno, i korektivno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split