Pregled bibliografske jedinice broj: 285789
Nastavnik kao činilac i nastava kao proces u očima studenata
Nastavnik kao činilac i nastava kao proces u očima studenata // III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova / Berković, Luka (ur.).
Novi Sad: Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987. str. 140-143 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 285789 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnik kao činilac i nastava kao proces u očima studenata
(Teacher as a factor and teaching as a process in the student's eyes)
Autori
Kosinac, Zdenko ; Bonacin, Dobromir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova
/ Berković, Luka - Novi Sad : Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987, 140-143
Skup
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije
Mjesto i datum
Novi Sad, Jugoslavija, 19.11.1987. - 21.11.1987
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastavnik; nastava; studenti; stavovi
(teacher; teaching; students; attitudes)
Sažetak
Provedena naliza na uzorku od 505 studenata Sveučilišta u Splitu nesumnjivo ukazuje da je funkcija nastavnika TZK mnogo značajnija nego što se to obično misli. Nastavnik je kvalificirana osoba od koje studenti s pravom očekuju da im pomogne u stvaranju materijalnih osnova kao preduvjeta za zadovoljavanje potreba za kretanjem, koja se može dovesti u vezu s opterećenjem u toku studiranja. Karakterističan je odnos stuent-nastavnik koji se bazira na slobodnijim formama komunikacije i raznolikim sadržajima i oblicima tjelesnog vježbanja. Da bi se ovo moglo ostvariti, nastavnik nužno mora posjedovati određeno pedagoško iskustvo i visoki kulturološki nivo. Posebno je vrijedno istaći da studenti izražavaju želju za određenim preciznijim objektivnijim vrednovanjima svoga angažmana od strane nastavnika. I u ovom istraživanju potvrđen je faktor čovjek-nastavnik kao činilac od kojeg u velikoj mjeri zavisi uspješnost nastave kao procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split