Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 285789

Nastavnik kao činilac i nastava kao proces u očima studenata


Kosinac, Zdenko; Bonacin, Dobromir
Nastavnik kao činilac i nastava kao proces u očima studenata // III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova / Berković, Luka (ur.).
Novi Sad: Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987. str. 140-143 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 285789 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavnik kao činilac i nastava kao proces u očima studenata
(Teacher as a factor and teaching as a process in the student's eyes)

Autori
Kosinac, Zdenko ; Bonacin, Dobromir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova / Berković, Luka - Novi Sad : Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987, 140-143

Skup
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije

Mjesto i datum
Novi Sad, Jugoslavija, 19.11.1987. - 21.11.1987

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastavnik; nastava; studenti; stavovi
(teacher; teaching; students; attitudes)

Sažetak
Provedena naliza na uzorku od 505 studenata Sveučilišta u Splitu nesumnjivo ukazuje da je funkcija nastavnika TZK mnogo značajnija nego što se to obično misli. Nastavnik je kvalificirana osoba od koje studenti s pravom očekuju da im pomogne u stvaranju materijalnih osnova kao preduvjeta za zadovoljavanje potreba za kretanjem, koja se može dovesti u vezu s opterećenjem u toku studiranja. Karakterističan je odnos stuent-nastavnik koji se bazira na slobodnijim formama komunikacije i raznolikim sadržajima i oblicima tjelesnog vježbanja. Da bi se ovo moglo ostvariti, nastavnik nužno mora posjedovati određeno pedagoško iskustvo i visoki kulturološki nivo. Posebno je vrijedno istaći da studenti izražavaju želju za određenim preciznijim objektivnijim vrednovanjima svoga angažmana od strane nastavnika. I u ovom istraživanju potvrđen je faktor čovjek-nastavnik kao činilac od kojeg u velikoj mjeri zavisi uspješnost nastave kao procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Zdenko Kosinac (autor)

Avatar Url Dobromir Bonacin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kosinac, Zdenko; Bonacin, Dobromir
Nastavnik kao činilac i nastava kao proces u očima studenata // III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova / Berković, Luka (ur.).
Novi Sad: Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987. str. 140-143 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kosinac, Z. & Bonacin, D. (1987) Nastavnik kao činilac i nastava kao proces u očima studenata. U: Berković, L. (ur.)III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova.
@article{article, author = {Kosinac, Zdenko and Bonacin, Dobromir}, editor = {Berkovi\'{c}, L.}, year = {1987}, pages = {140-143}, keywords = {nastavnik, nastava, studenti, stavovi}, title = {Nastavnik kao \v{c}inilac i nastava kao proces u o\v{c}ima studenata}, keyword = {nastavnik, nastava, studenti, stavovi}, publisher = {Fakultet fizi\v{c}ke kulture Univerziteta u Novom Sadu}, publisherplace = {Novi Sad, Jugoslavija} }
@article{article, author = {Kosinac, Zdenko and Bonacin, Dobromir}, editor = {Berkovi\'{c}, L.}, year = {1987}, pages = {140-143}, keywords = {teacher, teaching, students, attitudes}, title = {Teacher as a factor and teaching as a process in the student's eyes}, keyword = {teacher, teaching, students, attitudes}, publisher = {Fakultet fizi\v{c}ke kulture Univerziteta u Novom Sadu}, publisherplace = {Novi Sad, Jugoslavija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font