Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 285788

Stavovi prema nastavniku kao kriterij sustava vrijednosti nastavnog procesa u srednjem usmjerenom obrazovanju


Bonacin, Dobromir; Kosinac, Zdenko
Stavovi prema nastavniku kao kriterij sustava vrijednosti nastavnog procesa u srednjem usmjerenom obrazovanju // III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova / Berković, Luka (ur.).
Novi Sad: Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987. str. 47-50 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 285788 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi prema nastavniku kao kriterij sustava vrijednosti nastavnog procesa u srednjem usmjerenom obrazovanju
(Attitudes about teacher as criteria of teaching process evaluation system in grammar schools)

Autori
Bonacin, Dobromir ; Kosinac, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova / Berković, Luka - Novi Sad : Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987, 47-50

Skup
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije

Mjesto i datum
Novi Sad, Jugoslavija, 19.11.1987. - 21.11.1987

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenici; stavovi; vrijednosti
(pupils; attitudes; values)

Sažetak
NA uzorku od 1220 učenika srednjoškolskih centara u Splitu šk.g. 1985/86 sprovedeno je istraživanje stavova i interesa prema temeljnim vrijednostima nastave TZK-e. U regresijskoj i kanoničkoj korelacijskoj analizi lik nastavnika je postavljen u ulogu kriterija od kojeg zavise efekti rada i formiranja sustava vrijednosti. DObijeni rezultati ukazuju da je u procesu nastave nastavnik izuzetno važan činilac. Stavovi i interesi učenika jasno ukazuju da je parcijalizacija na pojedine komponente sveukupnog lika nastavniak nedopustiva, i da samo integracija stručno-pedagoških i kulturoloških vrijednosti jest garancija uspješnog odgojno-obrazovnog rada. Ukoliko nastavnik želi da bude u funkciji ostvarivanja društvenih zadataka i potreba učenika mora uvažavati i stavove subjekata obuhvaćenih nastavom tjelesne i zdravstvene kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Zdenko Kosinac (autor)

Avatar Url Dobromir Bonacin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bonacin, Dobromir; Kosinac, Zdenko
Stavovi prema nastavniku kao kriterij sustava vrijednosti nastavnog procesa u srednjem usmjerenom obrazovanju // III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova / Berković, Luka (ur.).
Novi Sad: Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987. str. 47-50 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bonacin, D. & Kosinac, Z. (1987) Stavovi prema nastavniku kao kriterij sustava vrijednosti nastavnog procesa u srednjem usmjerenom obrazovanju. U: Berković, L. (ur.)III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova.
@article{article, author = {Bonacin, Dobromir and Kosinac, Zdenko}, editor = {Berkovi\'{c}, L.}, year = {1987}, pages = {47-50}, keywords = {u\v{c}enici, stavovi, vrijednosti}, title = {Stavovi prema nastavniku kao kriterij sustava vrijednosti nastavnog procesa u srednjem usmjerenom obrazovanju}, keyword = {u\v{c}enici, stavovi, vrijednosti}, publisher = {Fakultet fizi\v{c}ke kulture Univerziteta u Novom Sadu}, publisherplace = {Novi Sad, Jugoslavija} }
@article{article, author = {Bonacin, Dobromir and Kosinac, Zdenko}, editor = {Berkovi\'{c}, L.}, year = {1987}, pages = {47-50}, keywords = {pupils, attitudes, values}, title = {Attitudes about teacher as criteria of teaching process evaluation system in grammar schools}, keyword = {pupils, attitudes, values}, publisher = {Fakultet fizi\v{c}ke kulture Univerziteta u Novom Sadu}, publisherplace = {Novi Sad, Jugoslavija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font