Pregled bibliografske jedinice broj: 285788
Stavovi prema nastavniku kao kriterij sustava vrijednosti nastavnog procesa u srednjem usmjerenom obrazovanju
Stavovi prema nastavniku kao kriterij sustava vrijednosti nastavnog procesa u srednjem usmjerenom obrazovanju // III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova / Berković, Luka (ur.).
Novi Sad: Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987. str. 47-50 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 285788 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi prema nastavniku kao kriterij sustava vrijednosti nastavnog procesa u srednjem usmjerenom obrazovanju
(Attitudes about teacher as criteria of teaching process evaluation system in grammar schools)
Autori
Bonacin, Dobromir ; Kosinac, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova
/ Berković, Luka - Novi Sad : Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987, 47-50
Skup
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije
Mjesto i datum
Novi Sad, Jugoslavija, 19.11.1987. - 21.11.1987
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenici; stavovi; vrijednosti
(pupils; attitudes; values)
Sažetak
NA uzorku od 1220 učenika srednjoškolskih centara u Splitu šk.g. 1985/86 sprovedeno je istraživanje stavova i interesa prema temeljnim vrijednostima nastave TZK-e. U regresijskoj i kanoničkoj korelacijskoj analizi lik nastavnika je postavljen u ulogu kriterija od kojeg zavise efekti rada i formiranja sustava vrijednosti. DObijeni rezultati ukazuju da je u procesu nastave nastavnik izuzetno važan činilac. Stavovi i interesi učenika jasno ukazuju da je parcijalizacija na pojedine komponente sveukupnog lika nastavniak nedopustiva, i da samo integracija stručno-pedagoških i kulturoloških vrijednosti jest garancija uspješnog odgojno-obrazovnog rada. Ukoliko nastavnik želi da bude u funkciji ostvarivanja društvenih zadataka i potreba učenika mora uvažavati i stavove subjekata obuhvaćenih nastavom tjelesne i zdravstvene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split