Pregled bibliografske jedinice broj: 285787
Iskazi učenika kao povratne informacije o nastavniku i efektima njegova rada u osnovnoj školi
Iskazi učenika kao povratne informacije o nastavniku i efektima njegova rada u osnovnoj školi // III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova / Berković, Luka (ur.).
Novi Sad: Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987. str. 44-47 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 285787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskazi učenika kao povratne informacije o nastavniku i efektima njegova rada u osnovnoj školi
(Pupils attitudes as feed-back information about teacher and his work effects in primary school)
Autori
Bonacin, Dobromir ; Kosinac, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova
/ Berković, Luka - Novi Sad : Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu, 1987, 44-47
Skup
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije
Mjesto i datum
Novi Sad, Jugoslavija, 19.11.1987. - 21.11.1987
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenici; stavovi; nastavnik
(pupils; attitudes; teacher)
Sažetak
Na uzorku od 1500 učenika osnovnih škola (VI, VII i VIII razreda) u Splitu izvršeno je istraživanje u prostoru stavova prema nastavniku i temeljnim vrijednostima nastave TZK. Regresiona i kanonička analiza pokazala je slijedeće: da društveni sistemi u reprodukciji nastavnog kadra općenito a posebno u odgojno-obrazovnom području tjelesne i zdravstvene kulture moraju izuzetnu pažnju pokloniti selekciji, a isto tako i programskoj edukaciji i društvenom tretmanu. Složenost odgojno-obrazovnih zadataka TZK zahtijeva prema našim polaznim osnovama a potvrđeno iskazom učenika od nastavnika da bude zaista kompletna ličnost, tj. da bude i pravi stručnjak i pravi pedagog i široko obrazovana i kulturna ličnost. Uostalom djeca već na ovom obrazovnom nivou na određeni svoj način i kroz svoj sistem kriterijskih vrijednosti u stanju su uočiti, doživljavati i razlikovati modalitete sveukupnog djelovanja nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split