Pregled bibliografske jedinice broj: 285766
Opća spoznajna teorija u definiciji metoda učenja u kineziologiji
Opća spoznajna teorija u definiciji metoda učenja u kineziologiji // 12. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije. Zbornik radova / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2003. str. 116-118 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 285766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Opća spoznajna teorija u definiciji metoda učenja u kineziologiji
(Global comprehensive theory in kinesiological learning methods)
Autori
Bonacin, Dobromir ; Carev, Zdravko ; Blažević, Stipe ; Kovačević, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
12. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije. Zbornik radova
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2003, 116-118
Skup
12. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 17.06.2003. - 21.06.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
spoznaja; teorija; učenje
(comprehension; theory; learning)
Sažetak
Modeliranje nije ništa drugo nego prepoznavanje egzistentnih obliak u okolini. Ono je organizirano hijerarhijski i dinamički, i provodi ga svaki entitet. Na temelju egzistentnih i stabilnih modela entitet dalje stvara strukture višeg reda koje imaju svojstvo da su perzistentne u najrazličitijim uvjetima, što znači da predstavljaju zakonitosti. Od ovog trenutka, tj, od stvaranja zakonitosti, entitet započinje vlastitu reorganizaciju, jer se njegova interna struktura mora ustrojiti na temelju dosegnutih pravila, odnosno zakonitosti do kojih je došao. Konačno, na kraju svog logičkog slijeda učenja, entitet pokušava izvršiti ekspanziju u okolinu, educirajući druge entitete o zakonitostima koje posjeduje, kao i uzimajući sebi nepoznate zakonitosti od drugih. Tako se stvaraju integrativne strukture tzv. nadentiteti koje nastoje uspostaviti harmoniju sa cijelom svojom okolinom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija