Pregled bibliografske jedinice broj: 285608
Ispitivanje povezanosti značajki poduzeća i korištenja bankovnih savjetodavnih usluga : Anketa na uzorku hrvatskih poduzeća.
Ispitivanje povezanosti značajki poduzeća i korištenja bankovnih savjetodavnih usluga : Anketa na uzorku hrvatskih poduzeća. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 4 (2006), 271-294 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 285608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje povezanosti značajki poduzeća i korištenja bankovnih savjetodavnih usluga : Anketa na uzorku hrvatskih poduzeća.
(Studying Relationships between Features of Enterprises and Usage of Corporate Banking Advisory Services : Croatian Enterprise Sample Survey)
Autori
Dumičić, Ksenija
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 4
(2006);
271-294
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
anketno istraživanje na uzorku poduzeća; procjena parametra; -kvadrat test neovisnosti obilježja; t-test razlike aritmetičkih sredina; bankarsko savjetovanje za poduzeća.
(enterprise survey research; parameter estimation; - test of independence; t-test of the difference between populations’ means; corporate banking advisory services.)
Sažetak
Moderna poduzeća izložena su brojnim izazovima, koji variraju od strateških pitanja pa sve do upravljanja financijskim rizicima. Kako bi se poduzeća mogla efikasnije boriti s navedenim problemima, potrebne su im usluge financijskog savjetovanja, koje u posljednje vrijeme pružaju hrvatske banke. Cilj rada je, primjenom odgovarajućih statističkih metoda, istražiti u kojoj mjeri se hrvatska poduzeća koriste uslugama financijskog savjetovanja u bankama, te ima li korištenje usluga financijskog savjetovanja utjecaja na uspješnost poduzeća. Kako bi se dobio odgovor na istraživačka pitanja provedeno je originalno anketno istraživanje na uzorku hrvatskih poduzeća. Otkrivene su nove spoznaje koje ukazuju da korištenje usluge financijskog savjetovanja pridonosi uspješnosti poduzeća, mjerenoj u terminima veličine ukupnog prihoda, financijske situacije u poduzeću (likvidnosti) i veličine tržišta koju poduzeće pokriva. Ovim istraživanjem je utvrđeno da jedino sustavno informiranje i proaktivno praćenje novosti na financijskom tržištu može osigurati napredak poduzeća u turbulentnim vremenima domaćih promjena i globalizacije tržišta.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- JEL, eJEL, EconLit