Pregled bibliografske jedinice broj: 285606
Funkcija nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture u modeliranju nekih temeljnih odgojno-obrazovnih vrijednosti izražena kroz stav učenika i studenata
Funkcija nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture u modeliranju nekih temeljnih odgojno-obrazovnih vrijednosti izražena kroz stav učenika i studenata // Napredak, 132 (1991), 2; 182-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 285606 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Funkcija nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture u modeliranju nekih temeljnih odgojno-obrazovnih vrijednosti izražena kroz stav učenika i studenata
(The function of teachers of physical education in creation of some basic educational-teaching values expressed through pupil's and student's attitudes)
Autori
Kosinac, Zdenko ; Bonacin, Dobromir
Izvornik
Napredak (0031-384X) 132
(1991), 2;
182-187
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nastavnik; stavovi studenata
(teacher; student's attitudes)
Sažetak
Rezultati provedenih kanoničkih korelacijskih analiza na uzorku od 3205 učeniak i studenata, dobi do 12 do 20 godina u gradu Splitu, sugeriraju zaključak: Za uspješno djelovanje u tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovnom području nužno je izbalansirati lik nastavnika na način da ima mogućnost kulturnog, pedagoškog i stručnog djelovanja na mlade. Utvrđene su i specifične pojave koje ukazuju da se nedostatak jedne od opisanih komponenti ličnosti nastavnika TZK direktno reflektira ili ograničava na uspjeh učenika u budućem zanimanju. Nužno je uvažavati stavove i mišljenja učenika, jer oni najbolje poznaju svog nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija