Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 285603

Usporedba studentica razredne nastave i nenastavničkih studija po indikatorima konativnog, motoričkog i kognitivnog funkcioniranja


Kosinac, Zdenko; Bonacin, Dobromir; Nikolić, Mira
Usporedba studentica razredne nastave i nenastavničkih studija po indikatorima konativnog, motoričkog i kognitivnog funkcioniranja // Pedagoški rad, 42 (1987), 4; 435-441 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 285603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba studentica razredne nastave i nenastavničkih studija po indikatorima konativnog, motoričkog i kognitivnog funkcioniranja
(A comparison between the female students in the elementary school teacher training programme and the female students in the non-teacher programmes by indicators of the connate, motoric and cognitive processing)

Autori
Kosinac, Zdenko ; Bonacin, Dobromir ; Nikolić, Mira

Izvornik
Pedagoški rad (0031-384X) 42 (1987), 4; 435-441

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
studenice; konativne; motoričke; kognitivne dimenzije
(female students; connate; motoric; cognitive dimensions)

Sažetak
Na uzorku od 200 studentica razredne nastave i 200 studentica nenastavničkih studija u Splitu izvršene su diskriminativne analize u prostoru patoloških konativnih faktora i na odabranom setu motoričkih varijabli. Također, na uzorku od 159 studentica razreden nastave i 147 studentica nenastavničkih studija u Splitu izvršene su diskriminativne analize u kognitivnom prostoru. U aptološkom konativnom sistemu skupine se razlikuju u multidimenzionalnom prostoru, dok je kod motornog to slučaj samo djelomično. Primjenjeni kognitivni testovi ne pokazuju postojanje razlika između uzoraka. Predloženo je da se ustanovi egzaktan sistem selekcije kandidata za nastavnički studij s maksimalnom vjerodostojnošču uspješnog završetak studija i jednako uspješnog odgojno-obrazovnog rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija

Napomena
Među autore je pogrešno napisan "Miroslav Nikolić", a stvarno se radi o psihologinji Miri Nikolić.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Zdenko Kosinac (autor)

Avatar Url Dobromir Bonacin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kosinac, Zdenko; Bonacin, Dobromir; Nikolić, Mira
Usporedba studentica razredne nastave i nenastavničkih studija po indikatorima konativnog, motoričkog i kognitivnog funkcioniranja // Pedagoški rad, 42 (1987), 4; 435-441 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Kosinac, Z., Bonacin, D. & Nikolić, M. (1987) Usporedba studentica razredne nastave i nenastavničkih studija po indikatorima konativnog, motoričkog i kognitivnog funkcioniranja. Pedagoški rad, 42 (4), 435-441.
@article{article, author = {Kosinac, Zdenko and Bonacin, Dobromir and Nikoli\'{c}, Mira}, year = {1987}, pages = {435-441}, keywords = {studenice, konativne, motori\v{c}ke, kognitivne dimenzije}, journal = {Pedago\v{s}ki rad}, volume = {42}, number = {4}, issn = {0031-384X}, title = {Usporedba studentica razredne nastave i nenastavni\v{c}kih studija po indikatorima konativnog, motori\v{c}kog i kognitivnog funkcioniranja}, keyword = {studenice, konativne, motori\v{c}ke, kognitivne dimenzije} }
@article{article, author = {Kosinac, Zdenko and Bonacin, Dobromir and Nikoli\'{c}, Mira}, year = {1987}, pages = {435-441}, keywords = {female students, connate, motoric, cognitive dimensions}, journal = {Pedago\v{s}ki rad}, volume = {42}, number = {4}, issn = {0031-384X}, title = {A comparison between the female students in the elementary school teacher training programme and the female students in the non-teacher programmes by indicators of the connate, motoric and cognitive processing}, keyword = {female students, connate, motoric, cognitive dimensions} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font