Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 284720

Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje


Piri Rajh, Sunčana
Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 284720 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje
(The effects of prices on consumer decision making)

Autori
Piri Rajh, Sunčana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.05

Godina
2002

Stranica
252

Mentor
Kesić, Tanja

Ključne riječi
cijena; ponašanje potrošača; proces kupovine
(price; consumer behavior; buying process)

Sažetak
Pored Uvoda, građa magistarskog rada raspoređena je u četiri poglavlja: (2) Cijene i ponašanje potrošača, (3) Cijene u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, (4) Istraživanje utjecaja cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje na primjeru odabranih kategorija proizvoda, i (5) Zaključak. Poglavlje Cijene i ponašanje potrošača analizira ulogu i mjesto koju cijena ima u marketingu, a zatim i u okviru ponašanja potrošača. Posebno se obrađuje pojam i definiranje cijene, teoretski koncepti određivanja cijena, metodologija određivanja cijena, tržišna interpretacija cijena te etički i pravni aspekti određivanja cijene. U sljedećem poglavlju, Cijene u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, obrađene su vrste odlučivanja o kupovini, proces donošenja odluke o kupovini, te odabrani modeli ponašanja potrošača. U okviru poglavlja Istraživanje utjecaja cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje na primjeru odabranih kategorija proizvoda navode se hipoteze rada, opisuje se metodologija istraživanja i značajke uzorka ispitanika, zatim, navode se i diskutiraju rezultati istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067007

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Kesić (mentor)

Avatar Url Sunčana Piri Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Piri Rajh, Sunčana
Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Piri Rajh, S. (2002) 'Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Piri Rajh, Sun\v{c}ana}, year = {2002}, pages = {252}, keywords = {cijena, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, proces kupovine}, title = {Utjecaj cijena u procesu dono\v{s}enja odluke o kupovini na tr\v{z}i\v{s}tu osobne potro\v{s}nje}, keyword = {cijena, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, proces kupovine}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Piri Rajh, Sun\v{c}ana}, year = {2002}, pages = {252}, keywords = {price, consumer behavior, buying process}, title = {The effects of prices on consumer decision making}, keyword = {price, consumer behavior, buying process}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font