Pregled bibliografske jedinice broj: 284720
Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje
Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 284720 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje
(The effects of prices on consumer decision making)
Autori
Piri Rajh, Sunčana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.05
Godina
2002
Stranica
252
Mentor
Kesić, Tanja
Ključne riječi
cijena; ponašanje potrošača; proces kupovine
(price; consumer behavior; buying process)
Sažetak
Pored Uvoda, građa magistarskog rada raspoređena je u četiri poglavlja: (2) Cijene i ponašanje potrošača, (3) Cijene u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, (4) Istraživanje utjecaja cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje na primjeru odabranih kategorija proizvoda, i (5) Zaključak. Poglavlje Cijene i ponašanje potrošača analizira ulogu i mjesto koju cijena ima u marketingu, a zatim i u okviru ponašanja potrošača. Posebno se obrađuje pojam i definiranje cijene, teoretski koncepti određivanja cijena, metodologija određivanja cijena, tržišna interpretacija cijena te etički i pravni aspekti određivanja cijene. U sljedećem poglavlju, Cijene u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, obrađene su vrste odlučivanja o kupovini, proces donošenja odluke o kupovini, te odabrani modeli ponašanja potrošača. U okviru poglavlja Istraživanje utjecaja cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje na primjeru odabranih kategorija proizvoda navode se hipoteze rada, opisuje se metodologija istraživanja i značajke uzorka ispitanika, zatim, navode se i diskutiraju rezultati istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija