Pregled bibliografske jedinice broj: 284691
Mjere za poboljšanje odlučivanja u turizmu
Mjere za poboljšanje odlučivanja u turizmu. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment Sveučilišta u Rijeci, 2004 (monografija)
CROSBI ID: 284691 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjere za poboljšanje odlučivanja u turizmu
(Measures for Improving Decision-making in Tourism)
Autori
Brajdić, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Fakultet za turistički i hotelski menadžment Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
2004
Stranica
430
ISBN
953-6198-48-7
Ključne riječi
mjere; poboljšanje; odlučivanje; turizam
(measures; improving; decision-making; tourism)
Sažetak
Prikazani su rezultati teorijskih i empirijskih istraživanja o mjerama za poboljšanje odlučivanja u hrvatskome turizmu. Naglask je na razvoj i primjenu znanstevnih metoda odlučivanja podržanih informatičkom tehnologijom za područje turizma u Hrvatskoj. Ukupno ima 6 poglavlja i 19 dionica plus predgovor, zaključak, literatura, indeks pojmova i curiculum autora, sa 90 tabela, 12 grafova i 31 sliku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116008
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Igor Brajdić
(autor)