Pregled bibliografske jedinice broj: 284628
Strategija nastupa na tržištu brze prehrane McDonalds Rijeka
Strategija nastupa na tržištu brze prehrane McDonalds Rijeka // Marketing forum 2 : zbornik radova s "Marketing foruma 2" / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 139-153 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 284628 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija nastupa na tržištu brze prehrane McDonalds Rijeka
(Strategy of the market appearance on the market of fast food restaurant McDonalds Rijeka)
Autori
Bogdanović, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Marketing forum 2 : zbornik radova s "Marketing foruma 2"
/ Grbac, Bruno - Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 2000, 139-153
ISBN
953-97741-2-8
Skup
Marketing forum (2 ; 1999)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turbulentne promjene; marketing filozofija i strategije; globalne poslovne strategije; SWOT analiza i matrica; dijagnoza i terapija poslovnog sustava
(turbulent changes; marketing philosophy and strategies; global business strategies; SWOT analysis and matrix; diagnosis and therapy of business system)
Sažetak
Rad se bavi specifikumom nastupa na tržištu restorana brze prehrane, analizom McDonaldsa Rijeka te prijedlogom otklona uočenih slabosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija