Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 284628

Strategija nastupa na tržištu brze prehrane McDonalds Rijeka


Bogdanović, Mario
Strategija nastupa na tržištu brze prehrane McDonalds Rijeka // Marketing forum 2 : zbornik radova s "Marketing foruma 2" / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 139-153 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 284628 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija nastupa na tržištu brze prehrane McDonalds Rijeka
(Strategy of the market appearance on the market of fast food restaurant McDonalds Rijeka)

Autori
Bogdanović, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Marketing forum 2 : zbornik radova s "Marketing foruma 2" / Grbac, Bruno - Rijeka : Društvo za marketing Rijeka, 2000, 139-153

ISBN
953-97741-2-8

Skup
Marketing forum (2 ; 1999)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
turbulentne promjene; marketing filozofija i strategije; globalne poslovne strategije; SWOT analiza i matrica; dijagnoza i terapija poslovnog sustava
(turbulent changes; marketing philosophy and strategies; global business strategies; SWOT analysis and matrix; diagnosis and therapy of business system)

Sažetak
Rad se bavi specifikumom nastupa na tržištu restorana brze prehrane, analizom McDonaldsa Rijeka te prijedlogom otklona uočenih slabosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko gospodarsko učilište, Križevci

Profili:

Avatar Url Mario Bogdanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bogdanović, Mario
Strategija nastupa na tržištu brze prehrane McDonalds Rijeka // Marketing forum 2 : zbornik radova s "Marketing foruma 2" / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 139-153 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bogdanović, M. (2000) Strategija nastupa na tržištu brze prehrane McDonalds Rijeka. U: Grbac, B. (ur.)Marketing forum 2 : zbornik radova s "Marketing foruma 2".
@article{article, author = {Bogdanovi\'{c}, Mario}, editor = {Grbac, B.}, year = {2000}, pages = {139-153}, keywords = {turbulentne promjene, marketing filozofija i strategije, globalne poslovne strategije, SWOT analiza i matrica, dijagnoza i terapija poslovnog sustava}, isbn = {953-97741-2-8}, title = {Strategija nastupa na tr\v{z}i\v{s}tu brze prehrane McDonalds Rijeka}, keyword = {turbulentne promjene, marketing filozofija i strategije, globalne poslovne strategije, SWOT analiza i matrica, dijagnoza i terapija poslovnog sustava}, publisher = {Dru\v{s}tvo za marketing Rijeka}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bogdanovi\'{c}, Mario}, editor = {Grbac, B.}, year = {2000}, pages = {139-153}, keywords = {turbulent changes, marketing philosophy and strategies, global business strategies, SWOT analysis and matrix, diagnosis and therapy of business system}, isbn = {953-97741-2-8}, title = {Strategy of the market appearance on the market of fast food restaurant McDonalds Rijeka}, keyword = {turbulent changes, marketing philosophy and strategies, global business strategies, SWOT analysis and matrix, diagnosis and therapy of business system}, publisher = {Dru\v{s}tvo za marketing Rijeka}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font