Pregled bibliografske jedinice broj: 284463
Istraživanje interesa za poslovnu suradnju kao pretpostavka proaktivnog marketinga gospodarskih subjekata na trasi Koridora Vc
Istraživanje interesa za poslovnu suradnju kao pretpostavka proaktivnog marketinga gospodarskih subjekata na trasi Koridora Vc // Koridor Vc kao euroregionalna poveznica na prometnom pravcu Baltik - Srednja Europa - Jadran
Osijek, 2005. str. 393-419 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 284463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje interesa za poslovnu suradnju kao pretpostavka proaktivnog marketinga gospodarskih subjekata na trasi Koridora Vc
(Assessing the needs and interests for business cooperation as a prerequisite for proactive marketing efforts of companies operating alongside the Corridor Vc traffic route.)
Autori
Medić, Mane ; Pancić, Mladen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Koridor Vc kao euroregionalna poveznica na prometnom pravcu Baltik - Srednja Europa - Jadran
/ - Osijek, 2005, 393-419
Skup
II međunarodni znanstveni simpozij
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.11.2005. - 12.11.2005
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Istraživanje potreba; proaktivni marketing; marketing intelligence
(needs assessment; proactive marketing; marketing intelligence)
Sažetak
Povijesno gledano, interes za gospodarsku suradnju zemalja kojima prolazi koridor Vc postojao je u najširim sferama još od daleke prošlosti. Gospodarska suradnja inicirala je i druge vidove suradnje posebno kulturne i obrazovne. Izgradnjom koridora Vc, te ostalim koridorima koji se vežu na koridor Vc stvorit će se trajni uvjeti za još jačom, obuhvatnijom i učinkovitijom suradnjom najširih tržišnih subjekata. Istraživanje interesa za poslovnu suradnju gospodarskih subjekata sustavno je razmišljanje o različitim inačicama područja kojima prolazi koridor Vc. Primarni cilj istraživanja je poticanje poduzetničke aktivnosti kroz otkrivanje potreba i mogućnosti suradnje malih poduzetnika prvenstveno grada Osijeka s gradovima u susjednim državama, a koji gravitiraju koridoru Vc. Istraživanje budućih potreba malih poduzetnika kao pretpostavka za proaktivni marketing u gradovima na trasi koridora Vc temelji se na pronalaženju budućih kupaca proizvoda i usluga temeljenih na novim prilikama. Istraživanje prošlosti i sadašnjosti daju podlogu marketing managerima za izvjesnije i bolje iskorištenje novih prilika.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija