Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 284432

INTEGRALNO(IQM)UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIOBALNIH TURISTIČKIH DESTINACIJA


Cetinski, Vinka
INTEGRALNO(IQM)UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIOBALNIH TURISTIČKIH DESTINACIJA // Hrvatska konferencija o kvaliteti, 1 (2005), 1-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 284432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
INTEGRALNO(IQM)UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIOBALNIH TURISTIČKIH DESTINACIJA

Autori
Cetinski, Vinka

Izvornik
Hrvatska konferencija o kvaliteti (1334-7691) 1 (2005); 1-15

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
integralno upravljanje kvalitetom (IQM) priobalnih destinacija; EFQM model izvrsnosti (EFQM excellence model); petlja kvalitete (quality loop); balanced score card

Sažetak
Priobalne destinacije su danas najpopularnija turistička odredišta u Europi i ostatku svijeta. Prema istraživanjima o navikama Europljana pri odabiru turističke destinacije, priobalno područje i dalje zauzima vodeće mjesto sa 63% turista. Devedesetih godina prošloga stoljeća u europskim priobalnim destinacijama masovnoga turizma, koje su uglavnom zašle u fazu zrelosti ili čak pada u svome životnome ciklusu, javlja se potreba za promjenom, za novom kvalitetom, traži se put podmlađivanja zastarjele koncepcije turističkoga proizvoda. Razvoj metodologije integralnog upravljanja kvalitetom (IQM – integrated quality management) pruža alate koje mnogim destinacijama donose slamku spasa. Novo shvačanje destinacije kao cjelovit poslovni sustav, angažman turističkih profesionalaca, turista i lokalnoga stanovništva, te briga o okolišu (prirodna, kulturna i povijesna baština), temeljne su odrednice IQM koncepta. Hrvatske turističke priobalne destinacije također se, prema uobičajenim pokazateljima turističkoga prometa, nalaze u razdoblju zrelosti, a neke možda i u stagnaciji ili čak padu, no još nemaju definiran sustav destinacijskoga upravljanja kvalitetom. U članku su predstavljeni praktični rezultati uvođenja IQM u Calviji i mogućnosti primjene u Hrvatskoj, na primjeru priobalne turističke destinacije Otok Cres.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116005

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Vinka Cetinski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cetinski, Vinka
INTEGRALNO(IQM)UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIOBALNIH TURISTIČKIH DESTINACIJA // Hrvatska konferencija o kvaliteti, 1 (2005), 1-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Cetinski, V. (2005) INTEGRALNO(IQM)UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIOBALNIH TURISTIČKIH DESTINACIJA. Hrvatska konferencija o kvaliteti, 1, 1-15.
@article{article, author = {Cetinski, Vinka}, year = {2005}, pages = {1-15}, keywords = {integralno upravljanje kvalitetom (IQM) priobalnih destinacija, EFQM model izvrsnosti (EFQM excellence model), petlja kvalitete (quality loop), balanced score card}, journal = {Hrvatska konferencija o kvaliteti}, volume = {1}, issn = {1334-7691}, title = {INTEGRALNO(IQM)UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIOBALNIH TURISTI\v{C}KIH DESTINACIJA}, keyword = {integralno upravljanje kvalitetom (IQM) priobalnih destinacija, EFQM model izvrsnosti (EFQM excellence model), petlja kvalitete (quality loop), balanced score card} }
@article{article, author = {Cetinski, Vinka}, year = {2005}, pages = {1-15}, keywords = {integralno upravljanje kvalitetom (IQM) priobalnih destinacija, EFQM model izvrsnosti (EFQM excellence model), petlja kvalitete (quality loop), balanced score card}, journal = {Hrvatska konferencija o kvaliteti}, volume = {1}, issn = {1334-7691}, title = {INTEGRALNO(IQM)UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIOBALNIH TURISTI\v{C}KIH DESTINACIJA}, keyword = {integralno upravljanje kvalitetom (IQM) priobalnih destinacija, EFQM model izvrsnosti (EFQM excellence model), petlja kvalitete (quality loop), balanced score card} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font