Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 28424

Verbalno i neverbalno u označavanju prostora kod djece s teškoćama u razvoju


Bilas, Vesna; Kostelac, Slađana; Rade, Renata
Verbalno i neverbalno u označavanju prostora kod djece s teškoćama u razvoju // III. znanstveni skup.Istraživanja govora. Sažeci / Škarić, Ivo ; Horga, Damir ; Mildner, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, 1998. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 28424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Verbalno i neverbalno u označavanju prostora kod djece s teškoćama u razvoju
(Verbal and non-verbal elements in spatial marking of space in children with language development disorders)

Autori
Bilas, Vesna ; Kostelac, Slađana ; Rade, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
III. znanstveni skup.Istraživanja govora. Sažeci / Škarić, Ivo ; Horga, Damir ; Mildner, Vesna - Zagreb : Hrvatsko filološko društvo, 1998

Skup
III. znanstveni skup. Istraživanja govora

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.12.1998. - 12.12.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
.

Sažetak
Neka istraživanja razvoja govora ukazuju da djeca već u dobi od 3 godine pasivno i aktivno koriste mnoštvo jezičnih izraza za označavanje prostora i prostornih odnosa. Iskustva iz terapije u Poliklinici SUVAG upućuju na zaključak da djeca s teškoćama u razvoju govora često pokazuju tvrdokorno zaostajanje na području razumijevanja, učenja i aktivnog korištenja onih pojmova i riječi koje se tiču prostora i prostornih odnosa. U logopedskom ispitivanju i pri ispitivanju nivoa razvoja govora. Reynell testom nađeno je zaostajanje u razumijevanju govora kao i u govornom izražavanju promatrane djece. Autori su stoga pokušali procjeniti razumijevanje, točnost i raznolikost izraza za označavanje prostora kod dječaka u dobi od 4,6 do 5,6 godina s teškoćama u razvoju govora. Promatrani su neverbalni izrazi kojima su djeca pokušala označiti prostor, te karakter i strukturu veza između geste, pogleda i riječi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
207001

Ustanove:
Poliklinika SUVAG


Citiraj ovu publikaciju:

Bilas, Vesna; Kostelac, Slađana; Rade, Renata
Verbalno i neverbalno u označavanju prostora kod djece s teškoćama u razvoju // III. znanstveni skup.Istraživanja govora. Sažeci / Škarić, Ivo ; Horga, Damir ; Mildner, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, 1998. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Bilas, V., Kostelac, S. & Rade, R. (1998) Verbalno i neverbalno u označavanju prostora kod djece s teškoćama u razvoju. U: Škarić, I., Horga, D. & Mildner, V. (ur.)III. znanstveni skup.Istraživanja govora. Sažeci.
@article{article, author = {Bilas, Vesna and Kostelac, Sla\djana and Rade, Renata}, year = {1998}, pages = {9}, keywords = {.}, title = {Verbalno i neverbalno u ozna\v{c}avanju prostora kod djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {.}, publisher = {Hrvatsko filolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bilas, Vesna and Kostelac, Sla\djana and Rade, Renata}, year = {1998}, pages = {9}, keywords = {.}, title = {Verbal and non-verbal elements in spatial marking of space in children with language development disorders}, keyword = {.}, publisher = {Hrvatsko filolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font