Pregled bibliografske jedinice broj: 283921
Private education in Croatia - a new paradigm of quality or a promoter of high-class society?
Private education in Croatia - a new paradigm of quality or a promoter of high-class society? // Pedagoška obzorja, 1 (2005), 103-112 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 283921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Private education in Croatia - a new paradigm of quality or a promoter of high-class society?
Autori
Vrcelj, Sofija
Izvornik
Pedagoška obzorja (0353-1392) 1
(2005);
103-112
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
privatno obrazovanje; paradigma kvalitete
(Private education; paradigm of quality)
Sažetak
Ovome radu analizira sektor privatnog školstva u kontekstu globalizacijskih promjena i strukturalnih promjena koje su provedene u Republici Hrvatskoj. U tome kontekstu, istaknuti su različiti pristupi: na jednoj strani su zagovornici privatnih škola koji smatraju da su one zalog nova kvalitete (u odnosu na sektor državnog školstva) te pristupi koji osporavaju kvalitetu i ističu da je privatno školstvo promotor bogate klase. Autorica ističe da je potrebno u procjenama kvalitete privatnog, odnosno državnog školstva utvrditi kriterije komparacije pomoću kojih bi se dobili jasniji parametri. Unatoč nesuglasju oko funkcije i kvalitete privatnog sektora u Hrvatskoj (i u svijetu), autorica smatra važnim postojanje privatnih škola jer su one pokazatelj demokratičnosti jedne zemlje i pokazatelj njene razvijenosti.
Izvorni jezik
Engleski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Sciences Index