Pregled bibliografske jedinice broj: 283645
Tržišne niše u krstarenjima morem
Tržišne niše u krstarenjima morem // Naše more, 52 (2005), 3-4; 156.-162. (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 283645 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišne niše u krstarenjima morem
(Niche cruising)
Autori
Vojvodić, Katija
Izvornik
Naše more (0469-6255) 52
(2005), 3-4;
156.-162.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
krstarenja oko svijeta; tematska krstarenja; pustolovna krstarenja; mini krstarenja;
(round-the-world cruises; theme cruises; adventure cruises; mini-cruises; conferences and incentives)
Sažetak
Pomorska su krstarenja danas sve popularniji oblik pomorskoprijevozne i turističke usluge pa postaju sve važniji dio svjetskog turizma, svjetskih turističkih kretanja. U radu se razmatraju posebne vrste krstarenja koje čine maleni postotak u ukupnom broju krstarenja, ali se njihove stope rasta povećavaju. Suprotno najvećim brodarskim kompanijama, koje su usmjerene na masovno tržište s odgovarajućim, velikim brodovima, tržišne niše na cruising-tržištu odnose se na uski segment putnika, tzv. niše, koji imaju specifične potrebe i želje. Nedvojbeno je da znatan dio putnika traži nešto dodatno uz tradicionalno iskustvo na krstarenju. Unutar samog tržišta postoje značajne razlike između vrsta proizvoda koje brodarske kompanije nude, a sve da bi se ispunile želje putnika koji žele doživjeti određeno, posebno krstarenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0275003
Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik
Profili:
Katija Vojvodić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus