Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 283625

Ususret poticajnom okruženju za djecu s intelektualnim oštećenjem


Pintarić Mlinar, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, Rea
Ususret poticajnom okruženju za djecu s intelektualnim oštećenjem // Dani psihologije u Zadru - zbornik sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2006. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 283625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ususret poticajnom okruženju za djecu s intelektualnim oštećenjem
(Providing stimulative enviroment for children with intellectual disabilities)

Autori
Pintarić Mlinar, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Dani psihologije u Zadru - zbornik sažetaka / - , 2006

Skup
Međunarodni stručni skup - Dani psihologije u Zadru

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.05.2006. - 27.05.2006

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
perceptivno motoričke sposobnosti; intelektualno oštećenja; poticajno okruženje
(perceptive-motor skills; intellectual disabilities; stimulative enviroment)

Sažetak
Niz istraživanja, provedenih u Hrvatskoj, potvrđuje da se struktura spoznajnog prostora značajno razlikuje u uzorcima ispitanika različitog kognitivnog statusa (Kovačević, Momirović, 1969 ; Paver, 1983 ; Ljubešić, 1984 ; Koić, 1986 ; prema Teodorović, Fulgosi, 1992). Razlike su najčešće u senzornom reguliranju procesima pažnje, percipiranja, kratkotrajnom pamćenju i strategijama ponavljanja (Teodorović, Fulgosi, 1992). Ispitivanjem razlika u perceptivno-motoričkim sposobnostima djece bez teškoća u razvoju i djece s intelektualnim teškoćama (Igrić i sur. 1992.) nađene su statistički značajne razlike na području slušne i vidne percepcije što je u skladu i s ranijim istraživanjima (Clark, Richards, 1966 ; Golden i Steiner , 1969 ; Anwar, 1981). Temeljem ovih spoznaja eksperimentalno je primjenjivan Program poticanja perceptivno-motoričkih sposobnosti, odnosno evaluirani su efekti te primjene na djeci s intelektualnim oštećenjem (Pintarić Mlinar, 1998).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013113

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Pintarić Mlinar, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, Rea
Ususret poticajnom okruženju za djecu s intelektualnim oštećenjem // Dani psihologije u Zadru - zbornik sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2006. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Pintarić Mlinar, L. & Fulgosi Masnjak, R. (2006) Ususret poticajnom okruženju za djecu s intelektualnim oštećenjem. U: Dani psihologije u Zadru - zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Pintari\'{c} Mlinar, Ljiljana and Fulgosi Masnjak, Rea}, year = {2006}, keywords = {perceptivno motori\v{c}ke sposobnosti, intelektualno o\v{s}te\'{c}enja, poticajno okru\v{z}enje}, title = {Ususret poticajnom okru\v{z}enju za djecu s intelektualnim o\v{s}te\'{c}enjem}, keyword = {perceptivno motori\v{c}ke sposobnosti, intelektualno o\v{s}te\'{c}enja, poticajno okru\v{z}enje}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pintari\'{c} Mlinar, Ljiljana and Fulgosi Masnjak, Rea}, year = {2006}, keywords = {perceptive-motor skills, intellectual disabilities, stimulative enviroment}, title = {Providing stimulative enviroment for children with intellectual disabilities}, keyword = {perceptive-motor skills, intellectual disabilities, stimulative enviroment}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font