Pregled bibliografske jedinice broj: 283468
Razlike u deklarativnom znanju atletike učenika i učenica različite dobi
Razlike u deklarativnom znanju atletike učenika i učenica različite dobi // Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006. str. 80-83 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 283468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u deklarativnom znanju atletike učenika i učenica različite dobi
(The differences in declarative knowledge of track and field in elementary school students of different grades)
Autori
Bosnar, Ksenija ; Šafarić, Zlatko ; Busch, Tomislav ; Bagarić, Irena ; Babić, Davorin ; Prot, Franjo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006, 80-83
Skup
15. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 20.06.2006. - 24.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenici; atletika; deklarativno znanje
(elementary school students; track and field; declarative knowledge)
Sažetak
Na uzorku 192 učenika i učenica petog do osmog razreda osnovne škole primijenjen je test deklarativnog znanja atletike Šafarića i suradnika koji se sastoji od 27 pitanja višestrukog izbora. Odnos spola i dobi u usvajanju deklarativnog znanja s područja sporta istražen je dvofaktorskom analizom varijance na ukupnom rezultatu u testu. Dob i interakcija spola i dobi su se pokazali značajnim faktorima u usvajanju znanja. U petom i šestom razredu opaža se superiornost dječaka, u skladu sa stereotipom spolne uloge, dok u sedmom i osmom razredu značajno više rezultate postižu djevojčice. Rezultati su dosta neočekivani i ovaj problem treba dalje istražiti.
Izvorni jezik
Spa
Znanstvena područja
Psihologija