Pregled bibliografske jedinice broj: 283200
Primjenjena analiza ponašanja u predškolskom programu za dijete s autizmom
Primjenjena analiza ponašanja u predškolskom programu za dijete s autizmom, 2005., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 283200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjenjena analiza ponašanja u predškolskom programu za dijete s autizmom
(Applied Behaviour analysis in preschool program for child with autism)
Autori
Cindrić, Alemka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.10
Godina
2005
Stranica
41
Mentor
Frey Škrinjar, Jasmina
Ključne riječi
primjenjna analiza ponašanja; specifičnosti autizma; podučavanje diskriminativnim nalozima
(Applied Behaviour Analysis; autism; discrete trial training)
Sažetak
U radu prikazani su principi ABA-e u predškolskom programu za dijete s autizmom u sklopu projekta Evaluacija specifičnih programa u radu s djecom i adolescentima s autizmom.Program se provodio u prostorima Centra za autizam i Osnovne škole Nad lipom sa djetetom s autizmom. Program se provodio jedan na jedan 4 sata na dan, 2 sata ujutro, te 2 sata popodne. Podaci o napretku djeteta na pojedinom programu te nepoželjnim oblicima ponašanja bilježili su se u Knjigu djeteta. Ona sadržava protokole seansi, programe odnosno ciljeve na kojima se radi te podatke o ponašanju. Za procjenu se koristio PEP-R test i ASK.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013113
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Jasmina Frey Škrinjar
(mentor)