Pregled bibliografske jedinice broj: 282766
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 282766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem
(Interactive Marketing Communication as a Factor of Relationship Personalization with Consumers)
Autori
Vlašić, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
11.10
Godina
2005
Stranica
303
Mentor
Kesić, Tanja
Ključne riječi
interaktivna marketinška komunikacija; personalizacija odnosa s potrošačem; marketing odnosa
(interactive marketing communication; relationship personalization with consumers; relationship marketing)
Sažetak
Predmet rada odnosi se na analizu mogućnosti implementacije interaktivne marketinške komunikacije kao čimbenika personalizacije odnosa s potrošačem u Hrvatskoj s aspekta i potrošača i poduzeća kao zainteresiranih strana. Ciljevi rada su teorijski se upoznati s konceptom interaktivne marketinške komunikacije, teorijski se upoznati s konceptom personalizacije odnosa s potrošačem, analizirati čimbenike koji utječu na interaktivnu marketinšku komunikaciju, analizirati utjecaj interaktivne marketinške komunikacije na personalizaciju odnosa s potrošačem, utvrditi mogućnosti implementacije interaktivne marketinške komunikacije kao čimbenika personalizacije odnosa s potrošačem, predložiti model uspješnog provođenja interaktivne marketinške komunikacije i ostvarivanja personaliziranih odnosa s potrošačem
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija