Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 282766

Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem


Vlašić, Goran
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 282766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem
(Interactive Marketing Communication as a Factor of Relationship Personalization with Consumers)

Autori
Vlašić, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
11.10

Godina
2005

Stranica
303

Mentor
Kesić, Tanja

Ključne riječi
interaktivna marketinška komunikacija; personalizacija odnosa s potrošačem; marketing odnosa
(interactive marketing communication; relationship personalization with consumers; relationship marketing)

Sažetak
Predmet rada odnosi se na analizu mogućnosti implementacije interaktivne marketinške komunikacije kao čimbenika personalizacije odnosa s potrošačem u Hrvatskoj s aspekta i potrošača i poduzeća kao zainteresiranih strana. Ciljevi rada su teorijski se upoznati s konceptom interaktivne marketinške komunikacije, teorijski se upoznati s konceptom personalizacije odnosa s potrošačem, analizirati čimbenike koji utječu na interaktivnu marketinšku komunikaciju, analizirati utjecaj interaktivne marketinške komunikacije na personalizaciju odnosa s potrošačem, utvrditi mogućnosti implementacije interaktivne marketinške komunikacije kao čimbenika personalizacije odnosa s potrošačem, predložiti model uspješnog provođenja interaktivne marketinške komunikacije i ostvarivanja personaliziranih odnosa s potrošačem

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067020

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vlašić, Goran
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Vlašić, G. (2005) 'Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem', magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vla\v{s}i\'{c}, Goran}, year = {2005}, pages = {303}, keywords = {interaktivna marketin\v{s}ka komunikacija, personalizacija odnosa s potro\v{s}a\v{c}em, marketing odnosa}, title = {Interaktivna marketin\v{s}ka komunikacija kao \v{c}imbenik personalizacije odnosa s potro\v{s}a\v{c}em}, keyword = {interaktivna marketin\v{s}ka komunikacija, personalizacija odnosa s potro\v{s}a\v{c}em, marketing odnosa}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vla\v{s}i\'{c}, Goran}, year = {2005}, pages = {303}, keywords = {interactive marketing communication, relationship personalization with consumers, relationship marketing}, title = {Interactive Marketing Communication as a Factor of Relationship Personalization with Consumers}, keyword = {interactive marketing communication, relationship personalization with consumers, relationship marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font