Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 282460

Ikonografija Bezgrešnog začeća u slikarstvu 16. i prve polovice 17. stoljeća u Istri i na Krku – motivi iz Starog i Novog zavjeta


Kudiš Burić, Nina
Ikonografija Bezgrešnog začeća u slikarstvu 16. i prve polovice 17. stoljeća u Istri i na Krku – motivi iz Starog i Novog zavjeta // međunarodni slavistički skup, Sekcija KRISTOLOŠKE TEME – ; RIJEČ I SLIKA U KRŠĆANSKOJ IKONOGRAFIJI
Opatija, Hrvatska, 2006. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 282460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ikonografija Bezgrešnog začeća u slikarstvu 16. i prve polovice 17. stoljeća u Istri i na Krku – motivi iz Starog i Novog zavjeta
(The Iconography of the Immaculate Conception in the painting of the 16th and the first half of the 17th centuries in Istria and Krk - the Motifs from the Old and the New Testament)

Autori
Kudiš Burić, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Međunarodni slavistički skup, Sekcija KRISTOLOŠKE TEME &#8211 ; RIJEČ I SLIKA U KRŠĆANSKOJ IKONOGRAFIJI

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.06.2006. - 25.06.2006

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
motiv bezgrešnog začeća; slikarstvo 16. i 17. stoljeća; Girolamo Santacroce
(the motifs of the Immaculate Conception; painting of the 16th and 17th centuries; Girolamo Santacroce)

Sažetak
Uvenecijanskom se slikarstvu krajem 15. i početkom 16. stoljeća počinje oblikovati ikonografija Bezgrešnog začeća. Početno je ona usko povezana s ikonografijom Bogorodičina uznesenja te je naročito propagirana i podržana od franjevaca. Vrlo rano, već tijekom trećeg desetljeća motiv Bezgrešnog začeća, obogaćen simbolima Marijinih epiteta susrećemo na djelima Girolama Santacrocea na poliptihu iz Košljuna, ali i na hvarskom oltaru, oba u franjevačkim crkvama. Svoj konačni oblik i vrhunac popularnosti ovaj motiv u venecijanskom slikarstvu dobiva tek krajem 16. i početkom 17. stoljeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009011

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Kudiš Burić, Nina
Ikonografija Bezgrešnog začeća u slikarstvu 16. i prve polovice 17. stoljeća u Istri i na Krku – motivi iz Starog i Novog zavjeta // međunarodni slavistički skup, Sekcija KRISTOLOŠKE TEME – ; RIJEČ I SLIKA U KRŠĆANSKOJ IKONOGRAFIJI
Opatija, Hrvatska, 2006. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Kudiš Burić, N. (2006) Ikonografija Bezgrešnog začeća u slikarstvu 16. i prve polovice 17. stoljeća u Istri i na Krku – motivi iz Starog i Novog zavjeta. U: međunarodni slavistički skup, Sekcija KRISTOLOŠKE TEME – ; RIJEČ I SLIKA U KRŠĆANSKOJ IKONOGRAFIJI.
@article{article, author = {Kudi\v{s} Buri\'{c}, Nina}, year = {2006}, keywords = {motiv bezgre\v{s}nog za\v{c}e\'{c}a, slikarstvo 16. i 17. stolje\'{c}a, Girolamo Santacroce}, title = {Ikonografija Bezgre\v{s}nog za\v{c}e\'{c}a u slikarstvu 16. i prve polovice 17. stolje\'{c}a u Istri i na Krku and \#8211; motivi iz Starog i Novog zavjeta}, keyword = {motiv bezgre\v{s}nog za\v{c}e\'{c}a, slikarstvo 16. i 17. stolje\'{c}a, Girolamo Santacroce}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kudi\v{s} Buri\'{c}, Nina}, year = {2006}, keywords = {the motifs of the Immaculate Conception, painting of the 16th and 17th centuries, Girolamo Santacroce}, title = {The Iconography of the Immaculate Conception in the painting of the 16th and the first half of the 17th centuries in Istria and Krk - the Motifs from the Old and the New Testament}, keyword = {the motifs of the Immaculate Conception, painting of the 16th and 17th centuries, Girolamo Santacroce}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font