Pregled bibliografske jedinice broj: 282437
Primjena marketinga u vanjskotrgovinskoj praksi
Primjena marketinga u vanjskotrgovinskoj praksi, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 282437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena marketinga u vanjskotrgovinskoj praksi
(Implementation of marketing in foreign trade practice)
Autori
Klobučar, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
10.07
Godina
2006
Stranica
77
Mentor
Bezić, Heri
Ključne riječi
vanjska trgovina; marketing; međunarodna razmjena
(foreign trade; marketing; international exchange)
Sažetak
Primjena marketinga u vanjskoj trgovini obiluje različitim specifičnostima koje su uvjetovane upravo razlikama između pojedinih tržišta. Iz tog je razloga ona mnogo složenija i rizičnija nego u nacionalnoj trgovini. Kako bi se uklonili ili pak umanjili brojni rizici poslovanja na stranim tržištima, potrebno je uložiti značajne napore u istraživanje stranih tržišta kako bi se poduzeća mogla uskladiti s potrebama i preferencijama stranih potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija