Pregled bibliografske jedinice broj: 282332
Međunarodni standardi za digitalno poslovanje
Međunarodni standardi za digitalno poslovanje // Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.] / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 125-140
CROSBI ID: 282332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međunarodni standardi za digitalno poslovanje
(International standards for digital business)
Autori
Knežević, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.]
Urednik/ci
Srića, Velimir ; Kliment, Antun
Izdavač
Delfin - razvoj managementa
Grad
Zagreb
Godina
2006
Raspon stranica
125-140
ISBN
953-95056-1-5
Ključne riječi
međunarodni standardi, digitalne komunikacije
(international standards, digital communication)
Sažetak
U mrežnom okruženju, poslovni dokumenti i komunikacije poprimaju nove oblike. Poslovne komunikacije danas se kreiraju, pohranjuju i razmjenjuju u digitalnom obliku. Digitalne komunikacije nadopunjavaju, ali u nekim slučajevima i sasvim potiskuju tradicionalne komunikacije na papiru. Unatoč činjenicama da je razina korištenja Interneta u Hrvatskoj danas relativno visoka1 te da preko 70% poduzeća posjeduje neki oblik web stranica, poduzeća u Hrvatskoj ipak još uvijek nisu u dovoljnoj mjeri usvojila elektronički način uredskog poslovanja, a poslovne procese u velikoj mjeri obavljaju na konvencionalan način koristeći dokumentaciju i komunikacije u papirnatom obliku. No, broj poslova koje poduzeća obavljaju posredstvom Interneta je u stalnom porastu, a osobito raste broj poduzeća koja plaćanje izvršavaju online putem ebanking servisa.
Izvorni jezik
Hrvatski