Pregled bibliografske jedinice broj: 282240
Ponuda na globalnom tržištu
Ponuda na globalnom tržištu // Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.] / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 39-46
CROSBI ID: 282240 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponuda na globalnom tržištu
(Global market offer)
Autori
Kliment, Antun
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.]
Urednik/ci
Srića, Velimir ; Kliment, Antun
Izdavač
Delfin - razvoj managementa
Grad
Zagreb
Godina
2006
Raspon stranica
39-46
ISBN
953-95056-1-5
Ključne riječi
globalizacija, tržište, ponuda
(globalization, marketplace, offer)
Sažetak
Poslovanje na globalnom tržištu usmjeravaju i njime upravljaju kompetentni menadžeri, poslovodstva tvrtki sa znanjem, iskustvom, poznavanjem gospodarske i informacijske pismenosti te time kreiraju imidž svoje kompanije ili svoje zemlje. Poznati teoretičar marketinga Philip Kotler preporuča da svaka zemlja treba ujedno biti brand, treba pokušati razvijati vlastiti gospodarski i prodajni identitet, a to je dugoročni proces. Međutim, zemlje koje imaju prepoznatljivost, uspijevaju daleko bolje i uspješnije prodavati svoje proizvode i usluge na svjetskom tržištu, postižući povoljnije uvjete (na primjer francuski sirevi i vina, švicarski satovi i bankarske usluge, njemački automobili i strojevi, talijanska moda i dizajn).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA