Pregled bibliografske jedinice broj: 282220
Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu
Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu // Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.] / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 27-38
CROSBI ID: 282220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu
(Strategy and culture in modern global selling)
Autori
Srića, Velimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.]
Urednik/ci
Srića, Velimir ; Kliment, Antun
Izdavač
Delfin - razvoj managementa
Grad
Zagreb
Godina
2006
Raspon stranica
27-38
ISBN
953-95056-1-5
Ključne riječi
strategija, kultura, trgovina, prodaja, globalizacija
(strategy, culture, trade, sales, globalization)
Sažetak
Strateška prednost bilo koje organizacije temelji se na privremenom monopolu. Mi smo nešto u stanju uraditi što drugi još ne mogu. Mi nešto znamo što drugi još ne znaju. Mi smo otkrili šansu i prigodu koju drugi još nisu prepoznali. Mi smo spremni za nešto što druge još iznenađuje… Naravno, takav je monopol uvijek kratkog vijeka jer drugi će saznati, moći, osposobiti se i postati spremni. U međuvremenu mi moramo potražiti nove šanse, nove privremene monopole, ili ćemo, pod pritiskom narasle konkurencije, propasti.Posao svih poslova je, kako nas je naučio Peter Drucker, zadržati postojeće i privući nove kupce. Kad biste upitali skupinu menadžera koja je najvažnija od svih njihovih aktivnosti, većina bi vjerojatno rekla: Moram prodati! Sve što radim prolazi ili pada na tržištu i sve se vidi u bilancama i izvješćima, gdje količina prodaje i ostvarena dobit govore o tome koliko sam bio uspješan.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA