Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 282220

Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu


Srića, Velimir
Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu // Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.] / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 27-38


CROSBI ID: 282220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu
(Strategy and culture in modern global selling)

Autori
Srića, Velimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.]

Urednik/ci
Srića, Velimir ; Kliment, Antun

Izdavač
Delfin - razvoj managementa

Grad
Zagreb

Godina
2006

Raspon stranica
27-38

ISBN
953-95056-1-5

Ključne riječi
strategija, kultura, trgovina, prodaja, globalizacija
(strategy, culture, trade, sales, globalization)

Sažetak
Strateška prednost bilo koje organizacije temelji se na privremenom monopolu. Mi smo nešto u stanju uraditi što drugi još ne mogu. Mi nešto znamo što drugi još ne znaju. Mi smo otkrili šansu i prigodu koju drugi još nisu prepoznali. Mi smo spremni za nešto što druge još iznenađuje… Naravno, takav je monopol uvijek kratkog vijeka jer drugi će saznati, moći, osposobiti se i postati spremni. U međuvremenu mi moramo potražiti nove šanse, nove privremene monopole, ili ćemo, pod pritiskom narasle konkurencije, propasti.Posao svih poslova je, kako nas je naučio Peter Drucker, zadržati postojeće i privući nove kupce. Kad biste upitali skupinu menadžera koja je najvažnija od svih njihovih aktivnosti, većina bi vjerojatno rekla: Moram prodati! Sve što radim prolazi ili pada na tržištu i sve se vidi u bilancama i izvješćima, gdje količina prodaje i ostvarena dobit govore o tome koliko sam bio uspješan.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067024

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Velimir Srića (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Srića, Velimir
Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu // Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.] / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.).
Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 27-38
Srića, V. (2006) Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu. U: Srića, V. & Kliment, A. (ur.) Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.]. Zagreb, Delfin - razvoj managementa, str. 27-38.
@inbook{inbook, author = {Sri\'{c}a, Velimir}, year = {2006}, pages = {27-38}, keywords = {strategija, kultura, trgovina, prodaja, globalizacija}, isbn = {953-95056-1-5}, title = {Strategija i kultura prodaje na suvremenom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {strategija, kultura, trgovina, prodaja, globalizacija}, publisher = {Delfin - razvoj managementa}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Sri\'{c}a, Velimir}, year = {2006}, pages = {27-38}, keywords = {strategy, culture, trade, sales, globalization}, isbn = {953-95056-1-5}, title = {Strategy and culture in modern global selling}, keyword = {strategy, culture, trade, sales, globalization}, publisher = {Delfin - razvoj managementa}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font