Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 28217

Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu


Lacković, Zlatko
Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu // Poslovna analiza i upravljanje, 4 (1998), 4-5; 23-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 28217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu
(Basic Factors of Promotion in Construction Business)

Autori
Lacković, Zlatko

Izvornik
Poslovna analiza i upravljanje (1330-9129) 4 (1998), 4-5; 23-29

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
graditeljstvo; promocija; marketing; učinkovitost
(construction business; promotion; marketing; effectiveness)

Sažetak
Ovaj rad objašnjava promociju u graditeljstvu. Razmatranje promocije mora uvažavati ciljeve, načine komuniciranja, elemente marketing mixa a posebice promotivnog mixa. Promociju neizostavno prate ulaganja odnosno troškovi pa treba naći instrumente za utvrđivanje ekonomske učinkovitosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
149110

Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Zlatko Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Zlatko
Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu // Poslovna analiza i upravljanje, 4 (1998), 4-5; 23-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Lacković, Z. (1998) Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu. Poslovna analiza i upravljanje, 4 (4-5), 23-29.
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {1998}, pages = {23-29}, keywords = {graditeljstvo, promocija, marketing, u\v{c}inkovitost}, journal = {Poslovna analiza i upravljanje}, volume = {4}, number = {4-5}, issn = {1330-9129}, title = {Temeljni \v{c}imbenici promocije u graditeljstvu}, keyword = {graditeljstvo, promocija, marketing, u\v{c}inkovitost} }
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {1998}, pages = {23-29}, keywords = {construction business, promotion, marketing, effectiveness}, journal = {Poslovna analiza i upravljanje}, volume = {4}, number = {4-5}, issn = {1330-9129}, title = {Basic Factors of Promotion in Construction Business}, keyword = {construction business, promotion, marketing, effectiveness} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font