Pregled bibliografske jedinice broj: 28217
Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu
Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu // Poslovna analiza i upravljanje, 4 (1998), 4-5; 23-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 28217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu
(Basic Factors of Promotion in Construction Business)
Autori
Lacković, Zlatko
Izvornik
Poslovna analiza i upravljanje (1330-9129) 4
(1998), 4-5;
23-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
graditeljstvo; promocija; marketing; učinkovitost
(construction business; promotion; marketing; effectiveness)
Sažetak
Ovaj rad objašnjava promociju u graditeljstvu. Razmatranje promocije mora uvažavati ciljeve, načine komuniciranja, elemente marketing mixa a posebice promotivnog mixa. Promociju neizostavno prate ulaganja odnosno troškovi pa treba naći instrumente za utvrđivanje ekonomske učinkovitosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
149110
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)